Schweizer Spieler

wieso spielet alli alliance :frowning:

1 Like

wäre ca 3-4 lüt

1 Like

ja gäll frögimi au :wink:

1 Like

Gits au e Horde Gilde uf Lucifron? :slight_smile:

2 Likes

Wär na cool ich han mi mal umeglosst aber halt nur dütschi han kei schwizer gfunde :slight_smile: Leider bestaht bi mir biz zietmangel (kinder) susch würi eini mache :sweat_smile: bin aber offe für alles und jede wo was riise wil​:v:t2::call_me_hand:t2:

1 Like

Hoi zäme
Mi werdet zum release e Allianz Gilde uf Lucifron gründe. Sind zwüschet 90-100 lüüt im Discord und freuet eus nach wie vor über wieteri mitglieder.

https://discord.gg/x2H2Drt
Lueget doch mal ie, vielicht findet de eint oder ander sis neue dihei bi eus :wink:

1 Like

:sunglasses: super merkimer :wink:

1 Like

Nur die schlächte Spieler, kei Angst :slight_smile:

1 Like

und wär gaht alles uf de neui dutschi pvp server? venoxis?

haha das stoht user frog :DD
Lady Sylvanas ftw :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

hoffe niemert, ha lieber 10k user ufm server, denn isch wenigstens immer was los

Ich werde auf Everlook spielen mit meiner Gilde. Komme aus Basel und hoffe vlt noch paar lanzleute zu finden :slight_smile:

1 Like

Jup lieber am afang chli warte schlange defür au nach 3 mönet na öpis los

2 Likes

Isch mer au lieber😎

1 Like

Jo würd mi au interessiere!

Wäri also debi wens schwizer hetti wär cool susch zocki mi eifach mal ine denkes bim ganke stellt sich schnell use wämmer vertaue chan und wem nöd :smiling_imp::smiling_imp::smiling_imp:

Mir wärde ca. 8 Lüt si wo uf Venoxis afange. Alli us dr Region Basel.
Wärde uf Allianz Site spiele, do bisher (fascht) alli immer Horde gspielt hei.

Ah cool mit basler hani gueti erfahrige gmacht in wotlk gueti arena partner vo dete gha🤗 au weni en zürcher bin🤪
Ja das kenni han immer ally gspielt und jetzt bock uf horde :smiling_imp: guete start​:sunglasses::call_me_hand:t2::v:t2:

Öpert söll e Gilde uf Horde siite gründe :smiley: Gsehne nur allys -.-

Hello

Ja die gibt es. Wir sind so ca 10 Leute die auf Venoxis Horde spielen werden (wir planen auch, eine ch gilde aufzumachen)

See you ingame :grin:

gruss
Paz

1 Like