Text box from character abug

In English :

Since the last big update I notice a problem of the most handicapping: the chat boxes of the pnj or your character remain permanently on the screen and never succeed (for example at the beginning of the dungeon pit of anguish our character says he has trouble breathing and it remains on the screen until I reboot the game m) even by opening the parameters or other the chat box remains on the screen , forced to reboot the game , I even have the impression that the sound of the dialogues is not played or late.
I have already reinstalled the game 3 times and repaired the client, nothing does. It broke my immersion for the new quest because I could not follow the dialogue…
Cordially
Media used: iPhone 11 - version 16.1.2

Bonjour Ă  vous ,
Depuis la dernière grande mise à jour je constate un problème des plus handicapant : les tchat box des pnj ou de ton personnage restent en permanence à l’écran et ne s’enchaînent jamais (par exemple au début du donjon fosse de l’angoisse notre perso dis qu’il a du mal à respiré et ça reste à l’écran jusqu’à ce que je reboot le jeu m) , même en ouvrant les paramètres ou autre la tchat box reste à l’écran , obligé de reboot le jeu , j’ai même l’impression que le son des dialogues ne se jouent pas ou en retard .
j’ai déjà réinstallé le jeu 3 fois et réparé le client, rien n’y fais. Cela m’a brisé mon immersion pour la nouvelle quête car je n’ai pas put suivre les dialogue…
Cordialement
Support utilisé : iPhone 11 - version 16.1.2

1 Like

This topic was automatically closed after 30 days. New replies are no longer allowed.