Rank wrong - Down from 1 to 5 after latest start - no reason

Huhu!

After my last start, my rank was downgraded from bronze 1 to bronze 5!?! Why?!

I didnt done anything between my last new ranking and finishing the game. Than after my last start, a few hours later i was down on bronze 5.

No wins no losses between…no starting the game between.

Is there any reason, or is it maybe just a bug?!

Please help me

Thanks, and happy holidays!

Huhu liebes Supportteam!

Ich habe leider folgendes Problem innerhalb des Spiels:

Ich bin nach dem neuesten Start von OW2, in der Support-Helden-Kategorie, auf einmal nurnoch Rang Bronze 5, und nicht mehr Rang Bronze 1, wie ich es beim letzten beenden von OW2 (Einige Stunden zuvor)noch war.

Dazwischen kein neues Ranking und auch anderweitig keinerlei Information/Feedback!?

Aus meiner Sicht muss hier ein Fehler/Bug vorliegen!? :frowning:

Ich würde mich sehr freuen, wenn Sie mir bei meinem Problem weiterhelfen könnten, und wünsche Allen schöne Festtage!

Mit lieben Grüßen

Fenlika

1 Like

Winning doesn’t mean you deserve a rank up, does it? Maybe you got carried / just played rather bad?

If winning would always result in a rank up, it wouldn’t even make sense to have ranks in the first place. Ever thought of that?

dude did you even READ the op posting or are you not able to comprehend letters?

Wenn es nach dem Update war, ist es üblich.
Masters-Spieler wurden zu Plat gemacht, ich ging von Plat zu Silver 5, ein Diamond-Spieler wurde zu Gold.

If it was after the update, it’s common.
Masters players have been made plat, I went from plat to silver 5, a diamond player has been made gold.