<A>LF Swedish Pve guild

Following will be in Swedish since im looking for a Swedish guild.

Hej!
Jag är en glad Göteborgare på 29 bast och är nu på jakt efter en svensk guild med gött tugg.

Lite om min erfarenhet, från TBC till Pandaria var jag en hardcore raider. Jag valde därefter att lägga ner spelandet och sålde av mitt acc för att fokusera på andra saker.

Jag har nu ett stadigt svenneliv och tid för att spela några dagar i veckan och valde därför att kötta igång wow på nytt. Då inga från min tidigare gille är aktiva är längre så letar jag nu nytt, är i en engelsk guild nu och den är väl ok men vill gärna vara med andra svennar.

Jag håller till på ravencrest men inte riktigt hittat någon svensk där, eller så har jag missat, kan tänka mig att byta server om det är nödvändigt.

Current progress:
2/2hc, 7/9hc (saknar Mekka och stormwell), 1myth. Hade såklart gärna kunna visa bättre process men guilden är inte jätteaktiv.

Spelar resto druid, resto shaman, och lite ret pala.
Charas:
Druuidor (main) (407)
Missoty
Missoto

Skulle absolut helst föredra att raida på måndagar och onsdagar men diskuterbart. Söndagar och tisdagar är kört dock. Har discord m.m

Ha det finemang, Hugo

Tja. Vi är 9 svenskar som gått ihop och skapat en guild på Hellscream (alliance) vi kör rätt casual men försöker även proggressa så mycket vi kan. Gött gäng med mycket skratt och torra skämt. Är du sugen så är det bara att skriva till mig ingame -BirdFace eller raidtaxin. Som sagt, vi raidar när så många av oss kan så inga låsta dagar än, inte förens vi blir flera iaf.