[A][Silvermoon]/[EU][NL] <The Final Verdict> is recruiting!

The Final Verdict is een Nederlandstalige social raiding guild, opzoek naar socials én casual raiders.

Wie zijn wij en waar willen we heen:
Onze vaste core speelt al samen vanaf The BurningCrusade. Vanaf deze expansion zijn wij continue samen betrokken geweest in raids, dungeons en andere events. Vanaf de introductie van ‘ahead of the curve’ is het altijd ons streven geweest om deze te behalen op een gestructureerde wijze (en dit is tot nu toe altijd gelukt). Daarbij vinden we een gezonde balans in plezier hebben en serieus zijn belangrijk.
Na een periode te hebben gesluimerd wil deze vaste groep spelers zijn core aanvullen om de hierboven genoemde ambitie voort te zetten.

Wij zoeken:
Volwassen Nederlandssprekende socials. Voor ons raidteam zoeken wij mensen met raidervaring. Wij zijn momenteel opzoek naar alle classes, met een voorkeur voor hybride classes.

Verder kijken wij naar de mogelijkheid om gestructureerd mythic+ te doen. Momenteel doen wij dit met een aantal, maar niet op vaste momenten.

Wij bieden:

Stabiele contactmomenten om te raiden. Dit zijn woensdag- en zondagavonden van 20:00-23:00;
Een kritische blik op performance van onze experienced raiders. D.w.z.: Wij schromen niet om feedback te geven over dingen die beter kunnen, met als doel een betere persoonlijke en overall performance;
Tekst en uitleg in hulpmiddelen zoals raidbots, warcraftlogs, class discords en log-reviews, gold making om te kunnen voorzien in consumables, gems, enchants;
Real-life events. Van tijd tot tijd spreken wij ergens af voor een hapje en een drankje. Dit is natuurlijk optioneel!
spreekt dit bericht jou aan, of wil je meer weten? Laat hieronder dan een bericht achter!!

Hey, ik zoek nog een Nederlandstalige guild op Silvermoon om WoW te spelen in een gezellige sfeer. Ik zou eerder beginnen als social, maar heb wel interesse om in raiding/mythic +. Laat maar weten als je meer info wil.

1 Like

Hey! Alles is welkom! Kan je me benaderen ingame? Battle tag; Lorían#2565 (streepje op de i)

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.