🇾đŸ‡Ș[A][Giantstalker][Casual] 18+ Svensk som letar guild?

Tjena!

Jag och ett gÀng svenskar ska försöka dra ihop en casual grupp med sköna mÀnniskor som vill downa allt som WOTLK har att erbjuda Àven 25man och senare pÄ heroic. Just nu Àr vi ca 10 pers som kan tÀnka sig lira. NÄgra mer oklara Àn andra men vi har en ganska stark grund. SÄ jag vill mest bara kolla om det Àr fler folk som Àr sugna pÄ att lira lite WOTLK med oss och se om vi kan bli 25+ för att kunna raida allt. Vi kommer inte ha nÄgra hardcore krav men vi kommer om vi kan förvÀnta oss att folk försöker lÀra sig sÄ mycket de kan om sin class och om de raids vi gör sÄ att vi ÀndÄ lyckas döda i den fart vi vill.

Och för tillfÀllet hÄller vi pÄ att sÀtta upp en discord server som vi kommer senare anvÀnda oss av.

SÄ om du Àr sugen skriv gÀrna hÀr sÄ kommer jag försöka hÄlla mig uppdaterad eller skriv till min discord Aeppleskrutt#7459.

2 Likes

Hej, jag Àr en erfaren wow spelare som Àr intresserad. LÀgger till dig och skriver pÄ discord.

bump bump :smiley:

bumping ^^

Vi Àr just nu 17 stycken som har anslutit sig till discorden behöver bara nÄgra till sÄ har vi folk för att raida 25man!

Verkar intressant, skriver pÄ Disc. Jag och en polare skall börja lira. Jag personligen har lirat all content frÄn början till endgame Àven hardmode. Men vore schysst att inte sitta med elite pressen utan mer ha lite skönt folk att lira med och cleara content och köra dagliga grejer med pvp, dungeons etc. Min polare lirade det mesta men missade Ulduar. Vi Àr taggade. LÄt oss höra mer om er i disc!

Verkar som en intressant ide, addar dig pÄ discord sÄ kan vi snacka dÀr :wink:

Ni borde byta till Horde! :slight_smile:

Hej!

Jag Àr vÀldigt gÀrna med. Addade dig pÄ Discord.

//Tjackmatt

TÀnkte bara svara alla som visat sig vara intresserade. Just nu har vi pausat rekryteringen lite. Vi kommer announca vilken server osv vi kommer spela pÄ om folk vill följa med oss dit. Kommer inte kunna garantera raid spots som det ser ut just nu

1 Like

HÄller ögon och öron öppna.
Vet nÄgon nÀr de slÀpper servernamnen pÄ de nya?

De Àr slÀppta nu! Vi kommer köra PVE Giantstalker.

Bumpar hÀr jag :slight_smile:

bump bump :D:D

Bra val.
Ses kanske dÀr en hÀrlig höstkvÀll :slight_smile:

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.