Any NL/BE people going Classic?

Pyrewood Horde!
Undead Mage - Majestic

It’s a shame the Dutch don’t have their own server, would have been better for everyone.

2 but they have like 15 members and don’t exactly bother to look for more :frowning:

Pyrewood Horde Belgium

Ok why that so ?

No idea if you want a big Nl guild go pvp:

Golden Times: Ally,
Red moon Rising: Horde

Leuk om zoveel reacties te zien!
Vooral Shazzrah ziet er populair uit, maar hoop ook nog wat meer NL/BE op Gehennas te zien haha

Nog niet zeker, maar denk dat ik Golemagg - Alliance ga. Shazzrah is naar mijn idee te populaair op het moment en ben bang voor de lange queues.

Dutch - Shazzrah - Horde.
Will hardly count as one however, as I’m rather strict about sticking to English in any sort of public environment.

ok als er alliance guild komt op pyrewood , laat het me aub weten

Alliance op Mirage Raceway met een bende “oudere jongeren” uit NLD/BEL. Terug na 9 jaar afk te zijn geweest :wink:

Bijna iedereen hier gaat Shazzrah, gaan er nog mensen overstappen naar Gehennas na de blue post over de drukte op Shazzrah? Of word Shazzrah ook de ‘‘Nederlandse’’ server :stuck_out_tongue:

Een paar maten en ik zijn van Shazzrah naar Gehennas geswitched. Maar dat al voor de blue post

Oke mooi, als ik switch ben ik tenminste niet de enige NL’er :stuck_out_tongue: Echt 95% gaat naar Shazzrah lijkt wel

Ik ga waarschijnlijk de overstap maken.

Ja ik ga Gehennas met Shaz als alt realm voor de toekomst maybe :smile:

Ik denk het ook, niet zo’n zin in queues… ik wacht het nog een beetje af.

Blijkbaar is de nieuwe server al op full

No idea which server yet, but Will be playing as stylopapi as a member of the horde. Probably an orc warrior, but could be a healing char. Maybe a shaman healer. Not decided yet. got another 2 months on renovating my home so not a lot of time.

hi celestinu, im going to rebuild our first guild on wow, on pyrewood village, alliance, my ingame name Tiphereth.