(H) Epiphany / Academy, En Guild/Community för svensktalande :)

Tjenare alla warcraft spelare

Vi i Epiphany på Stormscale (Horde) Söker spelare för att utöka vår roster inför Shadowlands, Nuvarande Progress ligger på 6/12 HC Som guild, men med Pugs har vi clearat 12/12HC

vi är casual & härligt gäng som
kommer raida på Fredag/Söndag 20.30~23,00

Vårt mål är åtminstone HC Raiding samt progress på Mythic!

Däremot har vi inget speciellt krav på att gå med, då du är välkommen att vara med där din prestation passar och är alltid välkommen att uppgradera om intresse för högre svårighetsgrad finns ! :slight_smile:

Vi kör all möjlig content och på sett lär vi upp nya spelare och har roligt tillsamans!

Vi har även skapat en community (Epiphany Academy) för alla svensktalande som spelar Horde där vi kommer köra allt som finns i intresse,

Vi är ett härligt gäng som hjälper varandra kör all möjlig content, har man frågor m.m så är vi många som har tålamod och gärna lär / svarar på eventuella frågor m.m

med nuvarande Raid progress 6/12HC som GUILD varav många har gjort 12/12HC även Mythic erfarna både i BFA och Tidigare

Denna funkar även som rekrytering till guilden för dem som vill flytta server/faction ABSOLUT inget krav att vilja joina guilden,

Alla med gott humör och intresse är välkomna, då har vi en stor community med svenskar kan vi hitta på fler saker att göra tillsamans.

Den är absolut inte restrikterad till enbart oss, då jag ser det som alla som är med får gärna fråga members om dem vill vara med på vad JUST NI gör, även om NI skulle behöva folk till Raid m.m

Med andra ord så skulle jag säga att denna communityn är verkligen till för alla (Svensktalande) jag har även en för Engelsktalande/Crossfaction om det vore intressant

Kom in, bjud in era vänner, träffa nya och har trevligt!

https://www.worldofwarcraft.com/invite/oO74OKivY9…

Alla med gott humör och intresse är välkomna

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.