(H) Get in da stew 3/8 hc söker

GET IN DA STEW är en svensk guild som gjort comeback i BfA efter ett uppehåll i Legion. Vi är ett gäng som spelat ihop mer eller mindre sen vanilla. För tillfället är vi 10-12 aktiva spelare och behöver därför ytterliggare några för att ha ett stabilt raid team. Självklart ställs det krav på prestation, fixa gear, flasks osv då vi enbart raidar 1-2 dagar (ca 19-22) och vill vara effektiva när vi gör det. För tillfället är det söndagar som gäller och målet är för tillfället att klara heroic. Det är aktivitet i discord dagligen, snackas wow och annat. Mythic+ hinner vi också med. Rimligtvis finns det guilds, kompisgäng mm som är i liknande situation som oss, så hör av er! Kontakta Pinoo#2910 eller Jolten#2466 elle ifall ni är intresserade eller har frågor.
Progress 3/8 hc.

Horde
Stormscale
5/8 hc.
7/8 hc.
Hej på er,

är relativt nydingad och söker igentligen en guild som inte progeressat så långt (så man slipper bli carried)

Raidade bara i Vanilla och TBC men kan nu raida ige då man jobbar normala tider.
Vill även köra M+ så mycket man orkar

sitter på jobbet nu så kan inte skriva till er men adda gärna mig istället (Om jag platsar)
Encor#2609

Alts är resto shammy och protpala. Kan tänka mig vara tank också.
Platsar jag inte i Teamet just nu men sen när jag fixat mer pro gear så är nöjd med att vara social så länge o köra lite M+

Är Online i stort sett hela eftermiddagarna på vardagarna och nolifar ofta på helgerna!