🇾đŸ‡Ș [H] Svensk guild 15/15 Naxx <Three Crowns> Gandling PvP EU

Text in Swedish, sorry.
Rekryterar.

:crown: :crown: :crown:

Vi Àr en svensk guild med högt i tak, rÄ humor men med glimten i ögat. Vi har funnits sedan Vanilla WoW 2005.

Classic Àr ett marathon, och det börjar bli tydligt att vissa inte nu hÄller hela resan, eller vilka som helt enkelt inte har pannben nog eller intresse för spelet för och fortsÀtta resan. DÀrför öppnar vi igen vÄr rekrytering. Vi Àmnar Àven att spela TBC med tvÄ fulla raidgrupper.

Vi hade BWL 41 min (P3/P4). AQ40 61 min och nu i Naxxramas har vi lyckats ta 15/15 bossar.

Vi kör med Lootcouncil. VÄra raider Àr onsdagar och torsdagar. 19.00-23.00.
Till onsdagarnas raids har vi krav pÄ minst tvÄ worldbuffar. Vi tillÀmpar rotationer mellan spelare om det Àr för mÄnga signups men du rekryteras inte för att sitta pÄ bÀnken. SÄ fort Naxx Àr pÄ farm kommer vi Àven fortsÀtta med AQ40 för vissa BiS items.

Söker dedikerade och motiverade spelare som stÀndigt vill vara med och förbÀttras som grupp. Classic Àr en lagsport.

Detta söker vi just nu:

2 Dps Warriors
1-2 Restoshamaner
1 HealingprÀst

GÄ med i vÄr discord och skriv ett DM direkt till mig sÄ kan vi snacka mer om du Àr intresserad.

Allt gott.

Ta bort mellanrummen sÄ fungerar lÀnken
 Man fÄr tydligen inte ha lÀnkar hÀr. Dundersystem


https: // discord. gg/ x9ecfkt

3 Likes

haha bajs :slight_smile:

2 Likes

:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: Vi jobbar pÄ detta konstruktiva sÀtt oftast.

För övrigt har vi tvÄ tjejer i guilden, en bosnier och en kille med rötter i Iran. SÄ vi Àr nÀstan lika mÄngfaldiga som SVT. :clown_face:

1 Like

ring mig för massage

2 Likes

Ge mig ditt nummer sÄ ses vi pÄ hörnet vid 7-eleven efter malou , deal? <3

3 Likes

Haj haj :shark::shark:

2 Likes

Omg real Wingz?

1 Like

Sjukt hÀrlig guild med fantastiska profiler och gött snack!

2 Likes

fedora10characterlimit?

2 Likes

KompisgÀng eller ensamvargar som söker spelar ingen roll.
Kontakta oss sÄ kan vi sÀker fixa nÄtt.

Vi har Àven lyckats certifieras som vÀrldens enda Högerpopulistiska HBTQ-guild med MiljömÀrkning. BÄde Hanif Bali och Gudrun Schuman rekomenderar vÄr guild sÀgs det.

NorrmÀn Àr vÀlkomna med!

Bruno Anderhagen AB

1 Like

LöksÄs till pannbiff.

4H nere. 13/15 i Naxx nu.

Kom Ä klappa hÀstar Ä isdrake med oss!

Progressssssletssssgoooo

Vi tar Sapphiron och KT snart, passa pÄ nu att slÄ till pÄ detta unika erbjudande innan det Àr försent. VÄr ena GM har rötter i Finland och ett tresiffrigt BMI.

Ska festfisk med?

DĂ„ skiter jag i de

Swedish text, sorry:

Svensk guild med 13/15 i Naxxramas.

Ska försöka hÄlla mig kort. Classic gÄr nu in i ett skede dÀr mÄnga tröttnar, KT dör och sen lÀgger guilder ned. Eller sÄ Àr Naxx för krÀvande sÄ lÀgger man ned innan det.

Vi vill erbjuda dig chansen att spela i nÄgot mer lÄngvarigt, som funnits i över 16 Är. En guild som kommer fortsÀtta nöta Naxx och försöka smÀlla inte lite AQ40 dÄ och dÄ tills TBC kommer.

Varför? För det Àr kul att raida. Vi kör vanligtvis Onsdagar och Torsdagar. 19:00-23:00 (under mellandagarna förskjuts dock vÄra raider till mÄn/tis).

Varför fortsÀtta spela i guilden som alltid saknar signs? Varför fortsÀtta spela i guilden som ÀndÄ snart kommer lÀgga ned? HÀr kan du fÄ stabilitet, bra organiserad guild, och relativt snabba raids.
Vi Àr inte bÀst, vi Àr lÄgt ifrÄn sÀmst. Vi krÀver minst tvÄ worldbuffar till varje ny reset. Vi förutsÀtter att man poppar consumes.
Vi har ibland folk pÄ bÀnken, men har hellre för mycket folk och kan rotera lite, Àn för lite folk. Nya rekryter bÀnkas sÀllan utan fÄr först chansen att visa sig.

Vad söker vi nu?
Det mesta Ă€r av intresse, FÖRUTOM rogues och mages, det har vi överflöd av.
Men en TF offtank, dps-warr, restoshamaner, restodruid, hunter, lock. Allt sÄnt kan vara intressant. Mindre kompisgÀng m.m kan med vara av intresse.

SÄ varför fortsÀtta spela med nÄgot ohÄllbart? Varför inte gÄ med oss idag för att satsa pÄ framtiden, satsa pÄ TBC, satsa pÄ att gemensamt fortsÀtta farma Naxx sÄ alla kan fÄ items man drömt om.

Och ja, vi Àr en guild med jÀvligt rÄ humor och jargong, men vi har ganska kul ÀndÄ. Du ska inte gÄ med hÀr om du Àr en lÀttkrÀnkt snöflinga eller typ Àlskar Gudrun Schyman, dÄ kan det lÀtt bli oskönt.

Skriv till mig via vÄr disc.

Ta bort mellanrummen sÄ fungerar lÀnken
 Man fÄr tydligen inte ha lÀnkar hÀr. Dundersystem


https: // discord. gg/ x9ecfkt

13/15 och Sapp pÄ 40% bÀsta try.

1 Like

BĂ€sta guilden jag varit i under alla Ă„r WoW funnits.