[h] [swe] m+ team

Hej!

Vi är för närvarande 3 killar som på fritiden sitter och pressar M+ tillsammans.
Vi har riktat in oss på M+ sedan ca. 4 veckor tillbaks och har hittills tillsammans hunnit nå mellan 1700 - 1800 raider io på den tiden.

Vi söker just nu efter två spelare till för att kunna fortsätta pusha för den enklare sakens skull, att kunna använda voice och ha en bättre sammanhållning vad gäller routes och tactics.

Vi har i dagsläget inget fasta tider som vi spelar på, men då vi mestadels spelar när vi inte jobbar så försöker vi att köra så ofta som möjligt inkluderat även på helger.

Vi ser gärna att man kan multiclassa om så skulle behövas, men vår primära setup idag är ;

Tank - Prot Warrior
DPS - Elemental Shaman
DPS - Havoc DH

Våran ambition är att utöka vår roster med ;

Healer - Resto Druid
DPS - Outlaw Rogue

Men vi är öppna för förändringar och tar emot förslag.

Vi har ett fåtal krav som vi tycker att vi kan ställa vad gäller våra ambitioner och dessa är ;

Raider io Score 1700+
Itemlevel 410+
Möjlighet till Voice, både att lyssna och att prata genom Discord eller Teamspeak.

Som nämnt ovan är alla förslag för oss intressanta och är du unik kan kraven frångås. Vi ser inte heller att du är någon speciell ålder, men önskvärt är 18+.

Mvh

2 Likes

Hej! Rogue här söker nytt team, kom upp i 1600 rio på 4v innan vi splittrades. Mainar warlock i mythic raiding, men i m+ har jag övergått till min rogue och nu det senaste pushat. Lägg gärna till mig på bnet eller discord så kan vi snacka lite mer!

Tribeshead-Kazzak
Bnet: Tribeshead#2506
Discord: John/Lithz#6797 (enklare att nå då jag är på semester)

Cheers!

Spelar havoc 1,7k rio, puggade score. spelar väldigt mycket emellan torsdag-söndag- btag Johansnus#2559

Tjena! Jag lirar rogue i mythic+ med en nuvarande score på 1800+. Jag letar efter ett team för att kunna pusha höga keys! Är 24 år, har CE i raiding, erfarenhet av att både leda och spela i M+ team. Min rogue är 413 ilvl och 48 neck. Hör gärna av er så kan vi snacka mer!

bnet: Tribeshead#2506

har en outlaw, doc inte den ilvl men min main e 1640 score så om ni fortrande letar så finns jag :smiley:

Hej! Om ni fortfarande är intresserade så har jag en rdru som nästan har 1.8 k. Messa mig på discord Mikaria#0700

Hej,

Är det bara svenskspråkig ni söker på? Om det går också på engelska sen jag är mär en intresserad. Jag kan lite svenska men det är inte min stark språk. Hålla mig @ Snow#1430

EDIT: Jag mainar rdruid, 1850 Rio atm med pug, kan vara i discord.