[Horde] [EU] Razorgore <Knokploeg> (13/15 Naxx Dutch guild recruiting for members

Text in Dutch - Sorry!

Server: Razorgore
Faction: Horde
Language: Dutch!

Raid info:
Wij hebben drie lopende raidteams. Team 1 en 2 raiden ivbm Naxx release op 3 dagen: Dinsdag, Donderdag (20:00-23:00) en Zondag (19:30-23:00). Dit zal uiteraard versoepelen naarmate de progressie vordert en wij Naxx op farm krijgen. Team 3 is een wat meer casual ingesteld team en raiden op Woensdag (20:00-23:00).

Info:
Met meer dan 800 (uitsluitend Nederlands sprekende) leden zijn wij een van de grootste guilds van Europa. Wij bieden een thuishaven voor pvpers, casual raiders, hardcore raiders en clowns. Wij begonnen aan het begin van Classic met de droom om met uitsluitend NL sprekende mensen de content van Classic te doorlopen, dit lukte al snel en door de maanden heen zijn wij uitgegroeid tot een grote, gezellige groep Nederlanders/Vlamingen. Deze gezelligheid hebben wij dan ook hoog in het vaandel, zo is onze Discord dagelijks zéér actief; dungeons, raids, elkaar helpen, slap auwehoeren en elkaar belachelijk maken zijn zaken die bij ons dagelijk aan bod komen.

Waar zijn wij naar opzoek:
Wat raiden betreft worden in principe alle classes overwogen, maar wij zijn met name opzoek naar;
Resto Shamans
Resto Druids
Hunters

Loot:
Wat loot betreft maken wij gebruik van Onslaught, een lootsysteem gemaakt door een Top-tier guild die al jarenlang ervaring hebben in Vanilla/Classic. Dit is een uitstekend systeem dat lootdrama’s effectief uit de weg gaat.

Heb jij interesse om te joinen of heb je aanvullende vragen, neem dan gerust contact op via discord; Innie#4397. Of stuur mij een berichtje in-game op het character Innie (Razorgore - EU).

Hopelijk tot snel! :smiley:

8 Likes

Cool! Al ben ik zeeeer nieuw. Raiden zit er momenteel niet echt in. Zoeken jullie momenteel enkel raiders?

Nee hoor :slight_smile: Socials zijn ook zeker welkom!

Knok’tar Ogar.

Lekker pik

Laat je likken!!!

I love this guild so much <3

Laat joe lickken!

Recruitment nog steeds open!

Mocht ik in januari besluiten weer te gaan spelen, is dit een goede optie :slight_smile:
Let you know, en de beste wensen.

hallo zou ik deze guilde kunnen join

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.