Nederlandse cross-realm Community/guild zoekt RAIDERS!(en guildies)

Vind jij LFG ook ondragelijk elitair en toxic? Wil jij je niet binden aan een guild maar wel aan een hopeloos sarcastische familie die ook niet kan kiezen. zoek niet verder! we zijn op zoek naar Nederlanders, Belgen en zelfs Limburgers.

Op woensdag en zondag doen we heroic runs en daartussen de normal **** op maandag. Momenteel zitten we op HC 6/9 en hebben we normal gecleard. De raids zijn van 8 tot 11 PM .

De meest gevraagde roll is momenteel: DPS

Wil je een keer proefrunnen is dat ook mogelijk. als je lid bent van onze community kan je signen wanneer het jou uitkomt. Het is fijn als we op je kunnen rekenen maar het echte leven gaat voor.

We zijn trots op het feit dat we iedereen de mogelijkheid geven om casual te blijven maar desondanks goede resultaten halen in raiding en mythic +. Mocht je willen joinen eisen we ook van je om iedereen in zijn waarde te laten en het naar je zin te hebben. Ondanks dat je geen guildy bent wordt je wel zo behandeld en verwachten wij hetzelfde van jou.

We verwachten ook dat je prepared bent voor de fights, pots, runes,flasks en food meeneemt, ookal hebben we altijd feasts en cauldrons. Ook moet je de fight tactics weten. Als je de output suboptimaal is of als je de mechanics consequent verkeerd doet, kan het zijn dat je wordt gevraagd om volgende keer pas weer mee te doen. Ben je een slacker of een pure noob is dat echt niet erg als je maar communiceert. We hebben gemotiveerde leaders, die graag in-depth willen kijken met jou, naar de dingen die je lastig vind. Ook zijn er genoeg mensen die samen met je willen gearen om je ilvl en output te verbeteren. Het belangrijkste is dat je moet willen leren.

Voeg me toe op battle.net Chrisjen#2838 en whisper me voor vragen, invites of een gewoon een praatje. Als ik niet bereikbaar ben stuur dan gewoon een mail naar jezzter-doomhammer-eu. De oprichters van de community en de meeste members zijn lid van The Dutch Destroyers maar we vinden het belangrijk om onafhankelijk te blijven.

Zijn jullie nog steeds actief @Dëmagorgan ?