Nederlandse Guild zoekt spelers! Dutch Guild looking for more players!

Ben je op zoek naar een gezellige en sociale guild? The Royal Order of the Horde is een Nederlandse/Belgische Guild waar alleen NL gesproken wordt!

Er is eigenlijk altijd wel iemand online en op Teamspeak of Discord om mee te questen en te kletsen. We doen Mythics en raiden met een harde kern, daarbij staat lol voorop en leren & progressie op de tweede plaats. Een aantal van ons PVP-en ook actief, maar de meesten niet. Voor elk wat wils!

We zijn 'bijna allemaal 'veteran players, de meesten al vanaf Vanilla of BC met enige tussenpozen (lees kids…) maar de afgelopen jaren komen er ook steeds nieuwe spelers bij. De gemiddelde leeftijd ligt boven de 30 en er zijn relatief veel stellen die samen spelen.

Mocht je mee willen raiden dan kan dat; we helpen je gearen als dat nodig is, en met alle kennis die aanwezig is helpen we je graag verder op weg in de game!

We zitten op de server Defias Brotherhood (maar die is ook gekoppeld met Scarshield Legion / Ravenholdt / The Venture Co & Sporeggar. Denk je aan overstappen van server? Kom dan eens op TS of maak een level 1 aan om even mee te maken hoe gek we zijn :stuck_out_tongue:

Meer informatie? Zoek me dan even op; mijn battletag is: Truelove#2879 of Bianc (Defias-Brotherhood) in-game. Ook kun je terecht in-game bij Janneke (onze guildbaas!) of wie er dan ook maar online is.

Tot snel? Gezellig!

2 Likes

Hiya! Ik heb je toegevoegd.
Shanodin#2719