next year to be eariest…
I would just like a “We are aware of the issue and working on it” post from blizzard.
So sad. Feels like wow EU are always geting the backhand. Now this. Microsoft cant come faster IMO…
We be end up like football fans rioting!
We kinda should.
Hva så mand
Hva så min ven? Alt vel?
Nej jeg synes det er noget godt lort dig?
Saaaame dude, jeg er mega skuffet, og jeg holder mig ikke tilbage, med at give dem lort for det
Nej bare fuld skrald! manglende kommunikation er så ringe
Saaaandt bror, for ikke at nævne at de har milliarder på hånden, og har nu prøvet cirka 3 gange, og fejlet hver gang, fuldkommen amatør firma
Jeg er mega skuffet siden de skrev at SoM characters kunne komme på Wrath realms så har jeg ikke spillet Wrath overhovedet!
Yiiiikes, jeg har, men det er for at forberede guld, heirloom etc, for ikke at nævne rep grind.
Tror du at vi kan transfer i aften?
For at være ærlig så tør jeg ikke håbe på noget. Troede virkelig EU ville være klar da US kunne transfer.
Samme her, jeg forstår heller ikke, hvad det store besvær er? Og hvorfor skulle EU ikke fungere samtidig med US?
Jeg tror personligt at de trækker tiden ud med vilje
Ja ikke? de burde have samme server setup både US og EU. Samme problem samme fix.
Det håber jeg sgu ikke. Jeg var vågen siden 5:45 for at være klar til efter reset.
Bror, saaaaame!
Og præcis, samme setup med serverne må da der være?
Og same dude, var oppe kl 3:00, for at se, men ingenting
Det er fandme for dårligt customer service af dem, og for svagt af dem, især ikke at kommunikere, som at skrive dagligt, you know?
100% min ven. Det er sgu ned af bakke.
Jeg prøvede og lave en ticket men den sagde 28 dage på svar :'D det er så skævt
Jeg krydser fingre for de kommer med en update snart eller flipper en switch så vi kan game!
Lige præcis, mit raiding hold sidder no kidding og venter på min bror XD
Det er sgu sad times bro jeg håber ikke de kicker dig. Jeg kan se Community Manager sidste post var for en time siden. Men det var ikke SoM relateret.