Zandalari npcs not showing

Hi, simple yet frustrating issue: im at zandalari main city but i cant see and interact with every quest giver and almost every merchant exept the monkey innkeeper.
Fun fact: when im inside the inn i can see the merchants outside but when im exiting the inn they start dissaper and icant interact.
I tried a lot of possibile solutions like exting from the region and going to ogrimmar, or joining a battleground, quitting the game, compliting other quests…nothing, im so sad in wasting my money and sub days with this issue, i just want to unlock the zandalaris race.
Pls i need help

Hello,

this is the Italian forums.
Maybe you were looking for the English ones?

Or even better, have you tried using the ingame system to open a ticket about your issue?

Ciao va bene qui sono italiano, serve che traduco quello che ho scritto?

Idioma a parte…

Domanda scema: il problema l’hai con questo pg o con uno zandalari appena sbloccato?

maaaa domanda secca, non è che hai avviato la quest per sbloccare gli Zandalari e ora ti trovi in una zandalar “fasata”. L’unico modo per uscire è che completi lo scenario fino all’incoronazione della principessa

PS guardando il personaggio è più probabile che invece di sbloccare la razza degli Zandalari, tu stia cercando di sbloccare la zona l’espansione, ad occhio con un personaggio che hai boostato al 110. Controlla il registro delle missioni per capire se hai qualcosa in sospeso da completare.

2 "Mi piace"

ho risolto il problema ragazzi. come chiudo il post?

diciamo che “scade” automaticamente dopo che per un mese non riceve risposte :slight_smile: