22 sezon - i nie ma niespodzianek z błędami jak co sezon

Każdy czeka na start - rusza do gry. Postać sezonowa zrobiona - no to lecimy. 70 wklepana, postać nie ubrana do końca, ale na mistrzowskim idzie … do czasu dojścia drugiego zawodnika. Schody - no ok. obniżam do eksperta - ginę, obniżam na wysoki … ginę co 2 min. Dziś wszedłem sam U2 bez problemu, choć z czasem nie do pozazdroszczenia. Zlecenia robię - akt V - 3x powtórzony zanim zaliczyło 5 zleceń /wcześniej zawiecha na pingu 2216, 2312, i 2 x kod 1016/. Irytujące? Ale co tam - to tylko gra … Ma służyć irytacji w/g Blizzard-a? Kupiłeś, zapłaciłeś i co sezon to samo - pisz do support-u - pomogą, jak przebrniesz przez te wszystkie kruczki i utrudnienia - daj załącznik, fotkę, zrzut etc etc - Qr… Nie radzą sobie z problemami od lat i zrzucają odpowiedzialność na użytkownika. Załóżmy - nie znam się, grę kupiłem ale ciągle wywala Wasz błąd serwerowy 1016 /mój net 600 mb/s / - wszystkie inne gry chodzą na max ustawieniach bez problemu, ale przestarzały i nie rozwijany poza kosmetyką D3 już nie? Diablo 4 konstruują po porażce z D2 /hakerstwo ich zjadło zdaje się?/, teraz D3 /nie radzą sobie w/g mnie/ - ciekawe, że znajomek ma gorszego kompa w US i D3 mu śmiga aż miło - bez problemów. Kompa ma ode mnie to wiem/. Kto by się Polską przejmował - przyjęli chętnych do działu pomocy i tyle - efekty mają, bo “naprawiają zgłoszenia” generowane w taki sam sposób od lat ? Sorki - nie mam dobrego zdania o dziale pomocy, skoro co sezon chce wyłącznie naprawiać ciągle tak samo diagnozowane problemy. To chore. Myślałem, że piętnowanie przyniesie skutek, ale tu przyniosło same problemy … Zniechęcenie i niesmak, znikające wpisy z forum, odpowiedzi na zgłoszenia z błędami ortograficznymi, itd … Mam wrażenie /subiektywna ocena/, że dział pomocy działa jak na filmie z Chaplinem /“Brzdąc”/ … Dzieciak tłukł szyby, żeby tato miał pracę jako szklarz … Mam dość - dzisiaj akt 4 zacząłem 2x /1016 x1 i ping, który powiesił cały system - reset