Spatrzony spopielacz u czarodziejki - bug czy prawidłowe działanie?

Próbowałem wyciągnąć na moce do kostki u czarodziejki Spatrzony spopielacz i w ogóle nie było to możliwe - czy to zamierzone działanie tego przedmiotu (choć to byłby dziwne bo normalnie można go założyć na postać w sposób konwencjonalny) czy jakiś bug?

Spaczonego spopielacza nie skostkujesz tak samo jak wzlotu halcyjona to nie bug

Rozumiem :frowning: przykro ale roumiem :frowning:
A swoja droga to jest jakaś metodologia według której to jet zablokowane? Bo chyba nie siła tych przedmiotów jest tego wykladnia na pewno - wszak taki wzlot halcyjona to mogliby chcieć chyba kostkowac jedynie Ci nie mający kompletnie nic innego z amuletow/pierścieni pod ręką ; ale juz spopielacz mógłby się bardziej przydac

“Spatrzony” XDDDD Ogór wa, jaki dzban!

Po pierwsze to zachowujesz się jakbyś był co najmniej człowiekiem który sam nigdy w życiu nie popełnił żadnego błędu ortograraficznego, na wszystkich dyktandach w szkole miał same 6, a ostatnio wygrał dyktando narodowe, w co jakoś nie wierzę.
Po drugie to mnie obrażasz nazywając dzbanem (choć wystarczyło po prostu normalnie zwrócić uwagę na błąd, zwłaszcza w sytuacji kiedy napisanie “spatrzony” to nie taka ranga błędu co np. napisanie “ktury” przez “u”) choć kompletnie mnie nie znasz, nie masz pojęcia kim jestem, i nie wiesz czy przypadkiem jak staniesz sobie obok mnie ze swoją rzekomą nieomylnością ortograficzną, a potem porównamy Twoje dokonania życiowe w realnym świecie i moje, to wówczas może się okazać że jeśli z naszej dwójki faktycznie jeden jest tym “dzbanem” , to nie jestem to ja - co, patrząc na ton, formę, i ogólnie poziom Twojego komentarza, raczej by mnie naprawdę nie zdziwiło;
I po trzecie wreszcie - nie rozumiem w ogóle co ta Twoja obraźliwa uwaga niby wnosi do tej dyskusji o spopielaczu i kostce? Bo na pewno nic merytorycznego.