Dzielimy się informacjami o trybie Najemnicy, a kolejne rozszerzenie do Hearthstone zostanie zapowiedziane już 1 lipca!
No to czekamy z niecierpliwością
Pierwszy dodatek roku gryfa skupiał się na Hordzie, analogicznie teraz mamy przymierze, miło by zobaczyć wyżera/hogger zmory lasu Elwynn w nowej odsłonie albo jakąś historię pijącą do tego
Skoro mamy nakreślone te dwa dodatki możemy spekulować ostatni z bieżącego roku. Ja osobiście strzelam że będzie nawiązywał do konfliktu dwóch frakcji, jakaś szczególna potyczka będąca w Northrend albo w porze Zimy. Świadczy o tym ikona strzaskanej kuli, która miesza dwa kolory z poprzednich dodatków oraz tło gałązek świerku w śniegu. Nie znam się tak dobrze na lore jedynie co kojarzę to wydarzenia z Lich King’iem. Swoją drogą może to mieć też związek z gnomami oraz goblinami ponieważ kula jest w środku jakiejś maszyny z reflektorami. Oczywiście to moje własne przemyślenia, jak ktoś zauważył bądź interpretuje to w inny sposób zapraszam do dyskusji
Nie mam żadnych przemyśleń może będzie nowa przygoda dla jednego gracza ale bez tych głupich księgi jak najemników czy bohaterów z bohaterów to tylko Gul,dan i IIlidian nam został.Ja bym chciał jakąś przygodę bez tych księgi.
Może walka na koniec roku będzie w innej śnieżnej krainie - w górach Alterac? Jest taka mapa w Heroes of the Storm, w której Horda i Przymierze biją się właśnie tam.
Mnie to pachnie bardziej coś ma wzór z roku Smoka.
Pierwszy dodatek Liga Z.Ł.A
drugi dodatek
powrót Ligi odkrywców
Trzeci dodatek wielka bitwa pomiędzy ligą Z.Ł.A a odkrywców na smoczych terenach
Możliwe, chociaż historia WoWa zna dużo przypadków gdzie obie te strony łączyły siły jak pojawiało się coś groźniejszego
Czasy drugiej wojny ? Brzmi ciekawie zdrada Perenolde oraz takie postacie jak Turalyon czy Anduin Lothar , po drugiej stronie barykady OrigrimiDoomhammer oraz zdrada Gul’dana. Brzmi zbyt pięknie żeby było prawdziwe