Błąd w interakcji dwóch kart: Mo'arg artefatktor i Przebijający strzał

Przebijający strzał nie rejestruje prawidłowo premii dotyczącej podwojenia obrażeń którą powinien zapewniać Mo’arg. W moim rozumowaniu(nie jestem programistą) wygląda to tak:
Pierwszy przypadek - cel zaklęcia ma mniej punktów zdrowia niż 6(podstawowa pula obrażeń zadawanych przez zaklęcie).

  1. Zaklęcie najpierw przelicza ile potrzeba punktów obrażeń żeby zabić cel. Odlicza je z puli, a pozostałość odkłada na później, do wysłania w twarz.
  2. Dopiero po tym etapie zaklęcie uwzględnia premię zapewnioną przez Mo’arga i podwaja wartość wysyłaną w stronnika, co w praktyce nic nie zmienia z perspektywy użyteczności tej karty.
  3. Następnie pozostałe obrażenia nie uwzględniające premii Mo’arga trafiają w twarz przeciwnika.

Drugi przypadek - cel zaklęcia ma 6 lub więcej punktów zdrowia(podstawowa pula obrażeń zadawanych przez zaklęcie).

  1. Zaklęcie najpierw przelicza ile potrzeba punktów obrażeń żeby zabić cel. Odlicza je z puli co w tym przypadku sprawia, do wysłania w twarz nie zostaje odłożone nic bo błędnie zakłada, że nadmiarowych obrażeń nie będzie.
  2. Dopiero po tym etapie zaklęcie uwzględnia premię zapewnioną przez Mo’arga i podwaja wartość wysyłaną w stronnika, w tym przypadku to zmienia tyle, że przynajmniej może pomóc w zabiciu celu.
  3. Nadmiarowe obrażenia, nawet jeśli występują, nie zostają naliczone i wrogi bohater nie zostaje zraniony(choć powinien).

Karta powinna najpierw uwzględnić w swojej puli obrażeń premię Mo’arga(podobnie jak dzieje się np. z obrażeniami od zaklęć), a dopiero po tym określić liczbę nadmiarowych obrażeń… a może nie powinna i lepiej ją zostawić tak jak jest, żeby łowca nie dostał nowego OTK? :stuck_out_tongue:

Bugzard słynie z błędów i braku logiki :slight_smile:

Dzisiaj odkryłem błąd w quescie czarnoksiężnika:
Mam już skończonego questa czyli wszystkie obrażenia mojego bohatera mnie nie ranią tylko zadają obrażenia bohaterowi przeciwnika.