Błędy po aktualizacji Android

Kiedy zostanie naprawiona aktualizacja do aplikacji Android ?! Obecnie po wyświetleniu się napisu Hearthstone, zwiecha i koniec. Nie pomaga ani czyszczenie danych ani ponowna instalacja aplikacji.

3 polubienia

Problem jest nam znany i zajmujemy się jego zbadaniem. Prosimy o podanie szczegółowych informacji odnośnie posiadanego urządzenia i wersji systemu w tym głównym wątku na naszym forum US.

Tablet Galaxy Taba A 2016. System Android 8.1.0

Odinstalowałam grę i zainstalowałam z Amazona i działa. Nie znam się, ale może problem jest po stronie Sklep Play?

Problem jest po stronie chińskiej Zamieci, która wypuszcza wadliwe patche, aby potem doradzać ludziom “przeinstalujcie naszą aplikację/battle.neta, to może rozwiąże problem”…

Ta firma jest niepoważna i tyle. Po pierwsze, błędy się mogą zdarzyć, ale od dłuższego czasu nie trafiłem na “aktualizację” do HS, która by nie spowodowała kolejnych problemów. Po drugie, takie “rady” są głupie. Jeszcze trochę i ta firma zacznie rzucać rady w stylu “zrób defragmentację dysku” lub “przeinstaluj swój system”… Jeszcze rozumiem, gdy czasem ktoś zgłasza problem i faktycznie problem leży w sprzęcie tej osoby (np. brak aktualnych sterowników). Jednak w momencie, jak setki osób (a pewnie i więcej) zgłasza im “słuchajcie jest problem z wersją mobilną”, to zamiast zrobić patch naprawiający, to coś tam dłubią i napiszą “a przeinstalujcie, to może tym razem zadziała”.

A ja powiem, nie zadziałało. Straciłem ponad 30 minut, aż mój telefon znów zainstaluje to badziewie. I o ile początek zapowiadał się dobrze, to w momencie próby zalogowania się do konta, znów zaczęła się pętla prób zalogowania oraz wychodzenia z aplikacji na telefonie…

Wciąż pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu. A w międzyczasie, prosimy wypróbować następujące obejście które powinno pozwolić na uruchomienie gry:

  1. Uruchomienie klienta gry.

  2. Odczekanie kilku minut na ekranie logowania.