Koszt tworzenia kart

Przydało by się zmniejszyć koszt tworzenia kart, albo większy wartość pyłu za zniszczenie karty, jest tyle kart czy to z dziczy czy standardu że jako f2p gracz praktycznie nie mam kart które mógłby wykorzystać do stworzenia, tali albo zmniejszyć kosz paczek (gold) czy zwiększyć nagrody za zadania(gold)
Nie mam pojęcia jak reszta f2p graczy sobie radzi z rotacjami tali

Chcą żebyś kupował za Złotówki. Więc nic z kosztem nie zrobią.

1 polubienie

Nowi gracze dostają losowy darmowy deck. Gdy zaczynałem grę takich przywilejów nie było. Osobiście czułbym się pokrzywdzony gdyby nagle nowi gracze nie wydając ani złotówki mieli nagle po pół roku wszystkie karty. Sam zbierałem kolekcję latami… jest to gra kolekcjonerska więc graj kolekcjonuj powoli albo płac i miej większość kart odrazu jaki problem?

Jak we wszystkim…
Nowi klienci są ważniejsi niż Ci co grają od lat.

Toż to nonsens (wymagane 20 znaków)

1 polubienie

W tym problem ze tez gram od kilku lat i mam jąkać lepiankę otk wariora która praktycznie W/L ratio ma może 20%

Może pylowales karty a potem znów je robiłeś :stuck_out_tongue: ogólnie teraz warto trzymać wszystkie karty zwłaszcza te złote po przejściu do dziczy masę pyłu wpada