Zjednoczeni w Wichrogrodzie drugi dodatek roku Gryfa

Stało się
Drugi dodatek roku Gryfa został ogłoszony.
Dodatek będzie się opierał w Wichrogrodzie.
Co wy na to?

Nie znam się na Wow’ie, ale dziwi mnie że pierwszy dodatek nie był o samym Origrimarze tylko o regionie barens. Sądziłem że drugi dodatek będzie też o znanym regionie tylko po stronie Alliance no ale możliwe że sama stolica jest takim miejscem.

1 polubienie

Pewnie większość już ma aktualizacja na pc i wie już co zawiera mnie urzekło słowo kluczowe sklepikarze pewnie teraz oczekiwanie na ujawniania nowy kart
Kurtus w księdze najemników już 13 lipca
A 30 Gul’Dan

Za jeden many można wymienić kartę z tą mechanika, dobrze zrozumiałem?

Drugi dodatek zadebiutuje 3 sierpnia czyli jeszcze miesiąc ale będzie co robić.

Tak, dobrze zrozumiałeś. :slightly_smiling_face:

Czy w necie omawia ktos karty po polsku? oprocz mkr’a. Chetnie poslucham ciekawych opinii o nowych kartach.

Obawiam się że ma monopol w polszy mkr. Ja osobiście już wolę jak mówi o nich RegisKillbin, ale to już nie po polsku. Też nie przepadam za komentarzem Pana Mateusza :sweat_smile:

Jest jeszcze Bixente, ale nie zawsze wrzuca na YT. Chociaż z ostatnich chyba tylko Darkmoon Faire pominął.

Mi się ten dodatek już podoba podobnie jak inne nowości

Dodatek sam w sobie bardzo ciekawy, prezentacja jak i nowe questy/mechaniki również. Kwestia tylko jak wyjdzie to w praktyce, ale widać że HS przechodzi duży rozwój. Oby T dalej.

Ja z kolei mam mieszane odczucia, ale może się już starzeje. Zwykle po prezentacji jestem tak napalony, że wchodzę w sklep i kupuję mega bundla a tutaj? zupełnie nic. Dawno nie byłem tak obojętny i właściwie to muszę przemyśleć sprawę. Fajnie, że dodali mechanikę, która wpływa na samą rozgrywkę a nie tylko na kartę. To się bardzo przyda, ale poza tym jakoś nie czuję ekscytacji. Może zwyczajnie jestem zmęczony grą i jest mi to obojętne. Nie wiem.

1 polubienie