Czemu lucio może użyć ulta gdy jest w ulcie sigmy


#1

Ostatnio miałem taką sytuację, używam na przeciwnym teamie ulta grając jako sigma, a lucio, który również był w powietrzu użył ulta nie dotykając ziemi. To był bag czy jakaś bezsensowna mechanika gry?


#2

Dla niektórych bug, dla niektórych mechanika. Dla mnie to dobrze, że może użyć. Daj coś luckowi jest on miernym healerem. Sytuacyjny supp.


#3

Jak dla mnie to jest bez sensu bo wyraźnie lucio może urzyć ulta dopiero wtedy gdy dotknie ziemi


#4

Nigdzie nie pisze, że lucek musi dotykać ziemii. Być może Blizzard nie przewidział takiej sytuacji, albo po prostu dają dla Lucio możliwość ratowania drużyny, jak np. z ultem Zarii.


#5

tylko to jest poprostu nie logiczne. i pls nie wmawiaj mi ze to tylko gra
normalnie kiedy sigmy nie było lucek nie mogł odpalic ulta w powietrzu a jak lucio jest w jego ulcie to jakos moze


#6

Lucio w ulti Zarii może się odpalić niezależnie, gdzie jest przyklejony. Dla mnie to jest ok mechanika, zgodnie z zasadą papier/kamień/nożyczki. Coś musi go kontrować.