Rozterki nowego gracza

Dzień Dobry. Jestem nowy w społeczności Overwatch zacząłem od połowy tego sezonu.
Moje podsumowania.

  • Zbyt dużo postaci dla nowego gracza. Sami wiecie jak ważne tutaj jest kontrowanie. By nauczyć się grać nawet na rangach bronze i mieć szanse trzeba poznać postacie. Miesiąc intensywnej gry, a nie znam wszystkich postaci. Trzeba zmniejszyć liczbę postaci.
  • Tak wiem poleci hejt bo każdy chce więcej postaci i częściej ale jak tak dalej pójdzie nie będzie nigdy nowych graczy w OW. Bo jak tak dalej pójdzie to za 3 lata będzie 50 postaci i co wtedy? Pierwsze pół roku by poznać jak nimi grać?
  • Gra jest nieprzyjazna dla nowych graczy.
  • Gram dużo rankedów jest załamany co 2 mecz gram 3vs5 czasami 4vs5 powinno przerywać mecz jak jest 3vs5 lub nie zabierać punktów to skandal ze co 2 mecz gra sie 3vs5 …
    To są podsumowania nowego gracza. Wiadomo jak ktoś gra od 1 sezonu zna każdą postać i patrzy na to inaczej jedna nowa postać na 3msc to wydaje się nie wiele ale jak ktoś zaczyna gre i na start ma +30 postaci poznać to nie fajnie.

Witaj w społeczności graczy Overwatch!

Sam miałem takie same rozterki z rankedami na samym początku. Często miałem trolli, smerfów i leaverów. Nie mogłem przez 2 sezony awansować na silvera, ale znalazłem sposób i jestem blisko już golda. Gram ze znajomymi, którzy mi nie zrobią takiej niespodzianki jak ucieczka w trakcie meczu, a jak nie mają czasu to gram szybkie rozgrywki (Uważam je za dobre miejsce do trenowania gry daną postacią)

Witaj wśród społeczności OW :slight_smile: