[A] Gilneas - helvetische Recken / Schweizer Gilde sucht

Hallo zäme

d’Gilde „helvetische Recken“ (Gilneas) existiert sitem 18.10.2009, auso meh aus 10 Jahr. Das isch ä längi Zyt und mir si uf drü Sache stolz:

Mir hei üs ungerdesse zure typische Fürabe-Gilde entwicklet, wo jedi und jede näbstem Game no ganz viu anderi Prioritäte (Schaffe, Familie, Sport, anderi Hobbies) het.

Glichwohl heimer nach wie vor ä Gilderaid, wo wüchentlech loszieht um die mächtige Gägner vo Azeroth ds bezwinge. Mir si so durchschnittlech guet u mir heis immer luschtig und meischtens gäbe mr üs sogar müeh :smiley:

d’Amtssprach ir Gilde isch effektik schwizerdütsch. Und das, obwohl sich 2-3 Dütschi i üse Kreis igschliche hei. Im Gildechat, ir Whatsapp-Gruppe und im Voicetool (Discord) wird mehrheitlech in Mundart kommuniziert.

Zum üses Raidteam ufstocke, sueche mir geng chli Lüt. Wie das so isch mit dr ü30-Generation: Irgendöpper het sicher immer irgendöppis los, sigs brueflech, familiär oder haut ufgrund vo anderne Hobbies. Drum si mir starch drann interessiert, üsi Gruppe chli ds vergrössere - dank de flexible Raidgrössi isch das problemlos machbar.

Hie churz d’Eggdate zu üsem Raid:

Raidtag und -Zyt: Donschtig, 20.30 - 23.00

Voicetool: Discord

Ziel: NHC clear, HC so viu wi geit
–> aktuell hei mir NHC clear, uf heroisch heimer bis und mit Anduin umboxt und denn ä Pouse igleit.

Gsuechti Klasse: eigentlech aues u nüt - füre Raid sueche mir vor auem Verstärkig i Form vo DPS, gärn ou mit pflegtem Tank-Specc. Für ds allgemeine Gilde"läbe" spiut Klasse-/Rolle-Wahl hingäge so ziemli gar ke Roue.

We nid grad Raid isch, de fingt sech regumässig ä Gruppe (mängisch ou zwöi), wo zäme m±Dungeons louft. D’Bandbreiti zieht sech vo chline Keys über Lüt, wo jewiels eifach dr KSM erspile bis zu settige, wo Keys müglechscht höch wei pushe.

Het di die „Wall of text“ gluschtig gmacht? De mäud di doch entweder hie i däm Bitrag oder tue mi ingame adde (Battle.net: ziger#2818).

Für d’Allianz - und für’s Ämmital!

1 Like

Werklech en Cuuli Troppe han mech sälber erst sit Afangs Shadowlands Dezue gschlosse ond jetzt freue ech mech met dere Troppe uf Dragenflight

Und rauf damit! :point_up_2:

Ufe dermit! :star_struck:

ufe schiebe

Hallo zämä :wave:,

nach fasch drüü Jahr Pousä, woni numä sporadisch mau gspiilt ha, wotti mit Dragonflight wieder neu startä :sweat_smile:. Drum hetmi euä Post agsprochä.

Chli öpis zu mirä Person: bi ü30 (glii ü40 :innocent:) und bi sit dr Open Beta 2004 drbi. Mini Charakterä si sit 2005 uf Perenolde beheimatet, aber in Ziitä womä alles serverübergriifend cha machä wohl kes grosses Hindernis :wink:. Würdi sowieso gern diä neui Rueferklass spiilä, diä chönnti ja uf euem Server erstellä.
I ha i denä ganzä Jahr bis Endi BFA jedä Raid vo innä gseh und verfüegä somit über viu Erfahrig. Bi ou schüsch für fasch alles ussert PVP zu begeisterä :smiley:. Würd mi schüsch hüt mau ingame melde.

Grüessli :wave:
CesP#2205

Mir si immer no offe für nöi Gspändli

het öpper Bier gseit?

Dieses Thema wurde automatisch 30 Tage nach der letzten Antwort geschlossen. Es sind keine neuen Nachrichten mehr erlaubt.