[A] helvetische Recken suchen "Gspändli"

Hallo zäme

d’Gilde „helvetische Recken“ (Gilneas / allianz) existiert sitem 18.10.2009, auso meh aus 10 Jahr. Das isch ä längi Zyt und mir si uf drü Sache stolz:

  • Mir hei üs ungerdesse zure typische Fürabe-Gilde entwicklet, wo jedi und jede näbstem Game no ganz viu anderi Prioritäte (Schaffe, Familie, Sport, anderi Hobbies) het.

  • Glichwohl heimer nach wie vor ä Gilderaid, wo wüchentlech loszieht um die mächtige Gägner vo Azeroth ds bezwinge. Mir si nid henne guet, aber mir heis immer luschtig und meischtens gäbe mr üs sogar müeh :smiley:

  • d’Amtssprach ir Gilde isch effektik immer no schwizerdütsch. Und das, obwohl sich 3-4 Dütschi i üse Kreis igschliche hei. Im Gildechat, ir Whatsapp-Gruppe und im Voicetool (Discord) wird mehrheitlech in Mundart kommuniziert.

Leider hei mer chli ds kämpfe mitem knappe Raidkader - ufem Papier simer eigentlech henne viu. Wie das aber so isch mit dr ü30-Generation: Irgendöpper het sicher immer irgendöppis los, sigs brueflech, familiär oder haut ufgrund vo anderne Hobbies. Drum si mir starch drann interessiert, üsi Gruppe chli ds vergrössere - dank de flexible Raidgrössi isch das problemlos machbar.

Hie churz d’Eggdate zu üsem Raid:

Raidtag und -Zyt: Donschtig, 20.30 - 23.00

Voicetool: Discord

Ziel: NHC clear, HC so viu wi geit
–> aktuell hei mir mittlerwile HC clear (uf wowprogress NID sichtbar, da äs paar x-Realm mitraide) u mir vertribe üsi Raidäbe mit Twinkraids.

Gsuechti Klasse: eigentlech aues - jedoch insbesondere uf de DPS-Slots heimer immer wider Ängpass (egal, ob Melee oder Range).

Aktuells Kader: mir hei würklech äs guets Grüscht („jede“ Donschti awäsend si: 2 Tanks, 2 Heiler, 3 DPS - die witere Raidmitglieder si immer wieder mau ungerschidlech awäsend).

Het di die „Wall of text“ gluschtig gmacht? De mäud di doch entweder hie i däm Bitrag (bitte ke PN, i luege quasi nie i Messenger) oder tue mi ingame adde (Battle.net: Ziger#2818).

Mir fröie üs über witeri wow-Gspändli :+1:

Für d’Allianz - und für’s Ämmital!

1 Like

Ich habe wirklich selten so gelacht. Ein wirklich herrlicher Beitrag! :joy:

Da euer Gesuch für mich leider nicht infrage kommt - falsche Fraktion, falsche Mundart :stuck_out_tongue_winking_eye: - gibt es von mir zumindest einen Push für die Kreativität der Suche.

1 Like

#püschli

Kei hemmige, mir näme ‚fasch‘ aus. :wink:

Und wider ufe!
Zwei Neuzugänge sind bereits eingetroffen, auf weitere wollen wir noch hoffen!

därfme sich eu aschlüsse au ohni müässe mitraide? :smiley:

klar darf me das :slight_smile:

me darf eifach ke bluetrünstige Orc si :smiley: