Impossible de récupérer mon compte

bonjours mr les devs je vous transmet la requête via mon nouveau compte et oui j’ai du repasser par la case paye paye, malgré multiples requêtes multiples réponses …je ne reçoit toujour pas les mails de changement de mdp de mon ancien comptes .
le numéro de Requête #87936061
a oui me demander de me connecter afin de changer mon n de telephones c’est sympa marrant je me marre pour ceci faudrait bien que je puisse me co via le changement de mpd j’ai même reçu le sésame a mon adresse mail mais pas les changement de de mdp!!!

1 Like

Based on the machine translation it sounds like you are having issues accessing another account.

This forum is for community based troubleshooting of technical issues involving our legacy titles such as those found in the Blizzard Arcade Collection.

For any sort of account access issue, I recommend submitting a ticket. (Click on your name top right of this page, choose support, choose contact support.)

If you do not have access to the account you are trying to log into, you can log out of the battle.net website, go through the process of submitting the ticket. When it prompts you to login, choose the Continue Without Logging In option and you should still be able to submit your ticket request.