Diablo Immortal

Please can you asap add a way tot turn off damage numbers,they are really starting to ruin the game for me i want to see the monsters not the numbers all over my screen.Also perhaps add a size scale for those who want it on. Thank you

Hi,

This forum is for Diablo III, not Diablo Immortal.

If you want Blizzard to see your suggestions for Diablo Immortal, you will need to use the DI Reddit site:

Good luck with this !

1 Like

Hello, yes, i had know idea where to post a message to them about Immortal issues. Thank you for the link

Hello,
On my character Orpias (Tempest), my amulet has gone from rank 23 to rank 1. I don’t have another rank 23 amulet in my inventory, nor enough materials to raise it to the correct rank. Can you please fix this bug?

No. This forum is for discussion of Diablo III; there is no one here who can fix Diablo Immortal bugs.

Please post on the Diablo Immortal forums.

1 Like

Bonjour Christophe !
Je suis la Maîtresse de jeu Tzyesaqa, Saqa pour les intimes, et j’ai été chargé de faire usage de ma magie afin de vous accompagner pour votre requête ! Avec le grand nombre de tickets que nous recevons en ce moment, il se peut que le délai de réponse soit quelque peu plus longs et je tiens à vous présenter mes excuses pour le temps d’attente et la gêne occasionnée.

Je comprends qu’il semble que le niveau de votre amulette à été réinitialisé sur Diablo Immortal.
Bien que j’aimerais vous aider ici , nous ne sommes pas en mesure de vérifier ce qui a pu se dérouler sur votre partie et nous ne sommes pas en mesure de compenser pour ce type de situation, c’est pour cela que je vous demanderais d’effectuer un rapport de bug en passant par ce lien suivant : Diablo Immortal

Ça, c’est vrai… c’est dommage qu’elle se soit gourrée pour le lien.

*** =============================== ***

That’s all true… it’s a shame she messed up the link.

1 Like

Or just, simply put; stop playing and supporting predatorily monetised mobile games like Immoral… (Immortal)