[EU] Razorgore [Horde] <Knokploeg> 6/6 SSC | 3 /4 TK |Dutch guild recruiting members for T5 progression!

Text in Dutch - Sorry!

Server: Razorgore
Faction: Horde
Language: Dutch!

Met meer dan 900 (uitsluitend Nederlands sprekende) leden en drie lopende Raid Teams zijn wij een van de grootste guilds van Europa. Wij bieden een thuishaven voor pvpers, casual raiders, hardcore raiders en clowns. Wij begonnen aan het begin van Classic met de droom om met uitsluitend NL sprekende mensen de content van Classic te doorlopen, dit lukte al snel en door de jaren heen zijn wij uitgegroeid tot een grote, gezellige groep Nederlanders/Vlamingen. Deze gezelligheid hebben wij dan ook hoog in het vaandel, zo is onze Discord dagelijks zéér actief; dungeons, raids, elkaar helpen, slap ouwehoeren en elkaar belachelijk maken zijn zaken die bij ons dagelijks aan bod komen.

Waar zijn wij naar opzoek:
Wat raiden betreft worden in principe alle classes overwogen, maar onze Teams zijn met name opzoek naar;

  • Resto Shaman
  • Holy Paladin
  • Ret Paladin
  • Shadow Priest
  • Resto Shaman
  • Ele Shaman
  • Affli Lock
  • Resto Druid
  • Boomy

Loot:
Wat loot betreft gebruiken al onze drie Teams Loot Council.

Dagen/tijden
De dagen/tijden die wij raiden kunnen afhangen van het Team. Over het algemeen raiden alle Teams met progression wel op Dinsdag/Do/Zo - deze dagen worden minder naarmate de content op farm staat. Wil je weten voor welk Team jij in aanmerking komt qua tijden, kun je mij altijd benaderen.

Heb je interesse om te joinen of heb je aanvullende vragen, neem dan gerust contact op via discord: Innie#4397. Je kan mij ook een berichtje in-game sturen op het chararacter: Innie (Razorgore - EU)

Hopelijk tot snel! :smiley:

14 Likes

Heerlijk een NL-sprekende guild!

2 Likes

Let’s go! Phase 2 eindelijk beetje uitdaging.

2 Likes

knokploeg till I die, let’s goooooo

2 Likes

toen ik deze guild joinde is mijn snikkel ineens 10 centimeter gegroeid, echt een aanrader.

3 Likes

Laat je likken!!!

2 Likes

lekker thrim

2 Likes

Kom gezellig mee met Knokploeg!

1 Like

We zoeken nog raiders voor onze Teams, TK en SSC!

1 Like

Knokploeg 4 life!

1 Like

Gratis snoep.

Gratis Syvia

1 Like

Pump it! Binnenkort barbecue!

Ik knok het liefst met een pils erbij. Join Knokploeg, zelfs de slijter is er blij mee.

Ik hoop dat er vooral nog wat Vlaams-sprekende mensen bijkomen. Word knettergek van al die Nederlanders.

1 Like

heerlijke kerels:+1:

Deze boys zijn echt de max

bumpiebump!

Woop woopp :slight_smile:

Tof ploegske