Nl/be genetics(h) kazzak - 2 avond raiding guild 5/10 zoekt mensen

GENETICS,

Wij zijn nieuw gevormde guild op kazzak Eu Horde.
6/10M Castle
De meeste van onze members bestaan uit ervaren raiders en mythic plussers.
2 Raid days per week , woensdag en zondag van 20.00 - 23.00

Ons Doel:

Omdat meeste van onze core members , experienced mythic / heroic raiders zijn,
willen we ons vooral focussen op mythic raiding.
We willen elke expansion mythic content clearen , voor de andere gereleased wordt.
dit willen we doen , stap per stap , in een relaxte omgeving.
Op deze manier willen we een sterk roster maken voor alle upcoming mythic content die nog gereleased moet worden.

Wat wij zoeken:

  • Kennis van de class die je speelt.
  • Prepared opdagen voor raids ( tactics,flasks,food)
  • Kunnen omgaan met kritiek ,op een goede manier,kritiek is voor verbetering , en niet voor mensen af te breken.
  • Een mooie percentage van attendance in de raid , we raiden uiteindelijk maar 2 dagen per week.

Welke classes wij zoeken momenteel:
Deathknight DPS
Monk DPS
Alle DPS Welkom
Alle applicaties worden overwogen.

We recruiten ook:
Mythic+ers 1300-+ rio.

Contact:

Goez#2470
thortju#2508

bump daarom!

Nog altijd opzoek achter DPS members

Nog steeds op zoek achter mensen

214 exp balance druid ( os resto ) looking for a permanent raiding guild to progress in mythic (2/10) exp 10/10 HC .

Nog altijd op zoek achter active mensen

Hoi Zerafyn,

Jazrinn van [H] [EU] [Magtheridon] [2/10M] hier. Ik was benieuwd hoe het op dit moment met jullie groep staat, is het gelukt om een groep bij elkaar te krijgen, of is het een beetje uit elkaar gevallen? Mocht het nou zo zijn dat jullie nog spelers hebben die graag mythic raid willen doen, maar dat helaas niet lukt dan zouden ze misschien bij ons nog een leuke plek kunnen bemachtigen!

Hier kun je nog wat meer info vinden: [NL] [BE] <The Chopsticks> (10/10 HC, 2/10 M) looking for raiders
Ik vond onze guilds veel op elkaar lijken, dus ik dacht; laat ik maar eens gewoon peilen hoe en wat :slightly_smiling_face:

Groetjes,
Jazrinn-Magtheridon (BN: Verocan#2164, DC: Verocan#9076)

Battlenet request gestuurt.