Bonjour
C’est possible d’arrêté de nerf le hunt préci ? (je parle de la 11.0.7)
son gameplay était super en pre 11.0.2, il falait seulement nerf le % de dmg de visé et rapid shot liée au template " chasseur sombre" (15=>5%).
Merci de le remettre comme en pre 11.0.2.
Ah bon on se prend un nerf ?
Specialization (1)
[Black Arrow]
-
NEW Effect #12 Apply Aura: Modifies Damage/Healing Done
Value: -10%
Affected Spells:
-
NEW Effect #13 Apply Aura: Modifies Periodic Damage/Healing Done
Affected Spells:
-
NEW Effect #12 Apply Aura: Modifies Damage/Healing Done
Affected Spells:
-
NEW Effect #13 Apply Aura: Modifies Periodic Damage/Healing Done
Affected Spells:
[Hero Talents](javascript:)
Dark Ranger (3)
Marksmanship:
Casting Black Arrow while Trick Shots is active causes Black Arrow to explode upon hitting a target, dealing (200%250% of Attack power) Shadow damage to nearby enemies.
Periodic damage from Black Arrow has a small chance to erupt in a burst of darkness, dealing (150%75% of Attack power) Shadow damage to all enemies near the target. Damage reduced beyond 8 targets.
Marksmanship:
While Trueshot is active, you surrender to darkness
If you would gain Deathblow while under the effects of Withering Fire, you instead instantly fire a Black Arrow at your target and 2 additional Black Arrows at nearby targets at 50% effectiveness.and you gain Deathblow.
If you would gain Deathblow while under the effects of Withering Fire, you instead instantly fire a Black Arrow at your target and 2 additional Black Arrows at nearby targets at 50% effectiveness.
- Effect #1 Apply Aura: Dummy: Modifies Damage/Healing Done
Value: 34
Ah oui mais c’est le shadow hunter, je suis sentinelle moi donc je prend mon buff et je skip le reste xD
Avec le double tir des arcanes buffés dont 1 qui ne sert jamais ? Non, ça va merci.
on a pas vu les même logs mec x)
osef du double arcan shot, c’est surtout le tir mortel 80-20% et les 8% de proc sur tir automatique qui demande une spec HASTE, sauf qu’on doit etre crit