Podboje sezonowe

Witam. Znajdzie sie tutaj dobra dusza i pomoze mi z podbojem 20 min all bosses? Mam za wolna postac a trafic skrzynke w 5 akcie chyba nie jest mi dane wiec zostaja bossowie.

Skrzynka może być też w pierwszym akcie - zlecenie nazywa się “Przeklęte miechy”, znajduje się na 3 poziomie Sal Agonii. To raz.

Dwa, nie wiem czy optymalnie szukasz tej skrzyni w 5 akcie - np. jeśli masz zlecenie “Król wzgórza” to wtedy od razu możesz tworzyć nową grę, bo na pewno nie będzie tej skrzyni (jest kilka zleceń ją wykluczających).

Trzy, może da się zrobić jakiś szybszy build dla czarownika. Pomyśl o podlevelowaniu klejnotu “Wieniec błyskawic”, założeniu np. Pasa Krelma, itp. (nie znam się, rzucam tylko luźne pomysły).

Cztery, możesz jako trzeci podbój zrobić coś na HC - np. tę szczelinę w 2 minuty czy trzy klejnoty do 65lvl. :wink:

witam

  • Podbój: Klątwy,

  • skrzynia jest w akcie V w lokacji Ścieżki Utopców,

  • i musi być zadanie: PRZEKLĘTE TORFOWISKO

  • zadanie to polega na oczyszczeniu właśnie tej skrzyni, jeżeli nie masz tego zadania to wychodzisz z gry do menu i ponownie do niej wracasz, nie ma zadania, wychodzisz i tak do skutku, czasami wystarczy kilka razy zresetować grę a czasami i kilkanaście czy więcej to za mało.

Barbem WW, czy DH (Ponure Z. czy mulitishotem) czy monkiem (dzwonek) jest to dosyć łatwe do zrobienia samemu,
jeżeli jednak nie czujesz się na siłach to gdy będziesz miał tą skrzynię to stajesz koło niej i prosisz o pomoc na czacie publicznym, ludzie się teleportują do ciebie - w dwóch jest to już łatwe a w 3 czy 4 to w zasadzie nie ma możliwości aby tego podboju nie zrobić.

pozdrawiam

Nie musi. Skrzynia może być i bez zlecenia.

Wiem