Zestaw karmazynowego kapitana a ujemna redukcja kosztu zasobów

Jak w temacie - co się dzieje w sytuacji kiedy mamy założony zestaw karmazynowego kapitana przy ujemnej redukcji kosztu zasobów? Czy redukcja obrażeń przy ujemnej redukcji kosztu zasobów wynosi wowczas po prostu 0 i system nie uwzględnia ujemnej wartości w ogóle? Czy system to poczytuje jako odwrotnosc i np otrzymywane obrażenia wzrastają o ujemny odsetek redukcji kosztów?

ile masz redukcji kosztów tyle masz redukcji obrażeń , jeśli nie masz redukcji kosztów redukcja obrażeń jest zero.

A co w sytuacji kiedy mam redukcje kosztów -30%? Czyli nawet nie ze nie mam, ale wręcz mam ujemną?

W Diablo 2+2 nie równa się 4 i wynosi mniej to nie jest dodawanie arytmetyczne a “tylko” wykładnicze - max 80% im masz tej redukcji więcej to potem niej jej przybywa.

pozdro

a jeżeli chodzi o “Kapitana” to w tej chwili, chociaż go stosowałem wszędzie często i gęsto to w tej chili nie jestem do tego przekonany ale zobaczymy jak to wyjdzie w realu nadchodzącego sezonu.

Dzięki ale nie jest to odpowiedź na moje pytanie :slight_smile:

Coś ci się pomyliło nie ma możliwości aby to osiągnąć .
Skorzystanie z “umki” kosztuje albo czas albo zasób a
ten możesz zmniejszyć o max 80% i jest to skrajnie nieopłacalne
ale i tak pozostaje koszt w postaci tych 20%.
A o jakiś ujemnych wartościach - zapomnij, może niefortunnie coś sformułowałeś.

pozdro

No to chyba po raz pierwszy mi sie uda czyms Cie zaskoczyc, bardzo sie ciesze :slight_smile: Ujemna redukcja zasobów jest jak najbardziej osiagalna, sam osobiście miałem kiedyś - 12% redukcji many u szamanki - jest u niej taka psywna umiejętność która zwiększa obrażenia o 20% ale podnosi kosztu zasobów o 30% - i tym sposobem jak się to włączyto jak najbardziej można mieć ujemną redukcję kosztu zasobu :slight_smile: i stad tez moje pytanie jak to się ma wówczas do zetawu kapitana - czy przypadkiem wówczas nie działa on na zasadzie odwroconego lustra i nie zwiększa wówczas odnoszonych obrazen o ujemny procent redukcji zasobu?