Kiedy wychodziła przeplatanka ucieszyłem się że w końcu wyjdzie tryb gry w którym będzie można użyć starych kart zbieranych przez lata i poczuć tą przyjemną nutkę nostalgii (wiem że istnieje dzicz ale za duży tam dla mnie chaos).
A tu dupa…
Blizzard wymyslił kolejny sposób na monetyzacje… Już nie wystarczy że aktywnie gram od x lat, aby moje stare karty były grywalne muszę wydać jeszcze trochę pieniążków na pakiety z jaskini czasów. Ciekawy jestem ile osób się na to złapie. Mam nadzieję że jak najmniej i Blizzard się wywróci o przeplatanke i głupi ryj rozwali.
Niestety firma na tyle duża, że nawet jak przeplatanka nie wyjdzie to się przez nią nie wywrócą, a tym bardziej ryja nie rozwalą… Ale rozumiem Cię. Dobrze chociaż, że pakiety można po prostu za golda kupić, jednak wiadomo, z samego F2P to jest tego mało jak na potrzeby w grze.
Przeplatanka to najbardziej chory pomysł Blizzarda już beta testy pokazały, że ten tryb szybko trafi do kosza
Wolę grać w dziczy gdzie gramy kartami od najstarszych do najnowszych i to mi wystarczy a w przeplatankę nawet palcem nie ruszę.
Wydam golda na karty z jaskini czasu a zaraz wyjdą karty w ramach nowego dodatku, a przepraszam są do kupienia jeszcze karty między dodatkami. Oj nie masz już golda?? Nie ma problemu można jeszcze kupić pakiety za złotóweczki.
Porownując płatności jakie były na początku hsa i przez dłuższy czas a to co jest teraz to jest przepaść.
Aby grać na poziomie i mieć wystarczająco golda na pakiety wystarczyło że kupowałem co drugi sezon przygodę za złotóweczki.
A jak wygląda hs obecnie?
Kup pakiety na dodatek
Kup karty między dodatkami
Kup karnet karczmarza
I nie zapomnij kupić karnet na ustawkę.
Doją hs’a jak się da bo są przekonani że reszta graczy która się ostała i tak zapłaci. Bo czemu nie? Grają do tej pory, do tej pory płacili to i teraz zapłacą.
Mi się odechciało już na cokolwiek wydawać gotówke jak widzę w jakim idzie to kierunku.
Może większej liczbie osób też się odechce…