Zdrowie bohaterów

Witam. To mój pierwszy post na tym forum. W HSa gram od około 4 lat z przerwami. Teraz również powracam tu po przerwie. Muszę przyznać ze to co się w tym momencie dzieje z tą grą jest tak bardzo frustrujące, że zabiera całą radość z rozgrywki. Mianowicie chodzi mi o dwie rzeczy. Zdrowie bohaterów - 30HP, to jest jakiś obłęd że kiedy dostaniemy w early game ledwie kilka dmg to później co tura musimy się głowić czy przypadkiem zaraz nie przegramy bo na dzień dzisiejszy zadać te 20dmg w jednej turze to żaden problem. Serio tak to ma wyglądać? Zamiast dążyć konsekwentnie do wygranej, musimy liczyć na to ze może przeciwnikowi nie wpadnie z top decku lethal, a nam tak. Dajcie chociaż 50 tego HP. Druga rzecz to system rankingowy. To akurat od dawna uważam za porażkę. Co Ci się uda wygrać to zaraz przegrasz. Co masz serie winów to zaraz utopisz 3 mecze. I tak siedzisz w tej randze ciągle w tym samym miejscu. Satysfakcja z awansowania leży martwa a o nagrodach za awans nie wspomnę. Koniec żalów. Powiedzcie co Wy o tym sądzicie Dziękuje, pozdrawiam.

3 polubienia

Faktycznie, zwiększenie zdrowia może być (nawet jeśli częściowym) rozwiązaniem problemu blizzarda. Wypuścił wydupiste karty, to teraz albo przez cały rok wpycha crap albo gruntownie przebudowuje zestawy. Choć nawet 50hp to może być za mało.

1 polubienie

Ja jestem zdania że powinni dać 40hp

Ludzie chcieli wolniejszą metę i macie metę midrendżowo - kontrolną. Talie na spokojnie mogą feedować karty na ręce, bo nie ma aż takiej presji ze strony przeciwnej i dochodzi do tego jak to teraz wygląda. Cytując klasyka:

Uważaj, o co prosisz, bo możesz to dostać.

A co do samego zwiększania życia to jest to bardzo zły pomysł. Ot wydaje się, że to tylko 10-20 pkt. życia, ale tak naprawdę jest to kolosalny boost talii OTK. Przyznaje się bez bicia, ale nie wiem czy da się złożyć z tego co jest w standardzie talię otk, ale jeżeli nie to w przyszłości na 100% będzie można i jest jeszcze kwestia Wilda.