Czy warto grać rankedy w nocy? Jestem zielony, nie bijcie :(

Heeeej. Jako iż stałem się mega zazdrosny za to że mój kolega który ma 200 poziom zdążył już kupić swoją złotą broń a ja jestem na pięćsetnym poziomie i udało mi się nafarmić jedynie 2000 tych śmiesznych, małych, fioletowych punkcików bo tryb rywalizacji raczej nie był dla mnie stwierdziłem że czas zostać gangsta i w ogóle pronajlepsiejszym i to zmienić. Tylko że… No właśnie. Internet mam z kartonu, błota i liści więc oczywiście najlepiej gra mi się w nocy lub późnym wieczorkiem. Więc mam takie pytanko: Czy jeżeli zagram wtedy gdy większość ludzi śpi to jakość meczów będzie gorsza? No na logikę raczej tak ale podobno sporo ludzi gra rankedy właśnie w nocy. Pewnie zależy to od rangi ale zrobiłem tylko dwa meczy klasyfikacyjne w tym sezonie więc na razie żadnej nie mam. Skoro już jesteśmy przy tym temacie to chciałbym sie jeszcze zapytać czy granie z kolegom ale takim Overwatchowym z którym nie gadamy na VC a tylko czasami do siebie coś popiszemy jest opłacalna? Wiem że te pytania są niemądre ale ja się nie znam :(((((.

Cóż, moim zdaniem warto. Rankedy pozwalają nabrać więcej wprawy i umiejętności gry zespołowej. Osobiście uważam, że na rangach brąz-platyna nie opłaca się grać samemu, spróbuj znaleźć sobie stały, zgrany team. I oczywiście niezbędna jest komunikacja na voice chacie, nawet jeżeli nikt nic tam nie mówi lecz tam jest, warto dawać info. Więc jeśli chodzi o granie w nocy, moim zdaniem to nie gra większej roli, jednakże będąc bardzo sennym gra się o wiele słabiej, znam to z doświadczenia.

1 polubienie

Okej, dzięki za pomoc! A jakbym chciał zebrać ekipę to wymagane jest 5 osób? Chyba im więcej tym lepiej, prawda?

Moim zdaniem najlepiej się gra we trójkę lub w szóstkę, jednakże - tak jak powiedziałeś/aś - im więcej tym lepiej.

1 polubienie