Schweizer D4 Clan

Hallo zusammen,
bald ist es soweit D4 kommt immer näher.
Ich starte mal ein Versuch ein Clan zu gründen.

Ziel ist es eine Community zu bilden, um Spass am gamen zu haben.

3 Likes

auch schweizer, aber eher solo spieler, auch wenn nicht ganz abgeneigt bin mal in der gruppe zu spielen

ich spiel am pc

Salü, kein Thema die Story werde ich evt auch solo spielen. Bin aber aufs Endgame gespannt und ab und zu macht es auch spass mit gleichgesinnten sich zu unterhalten/chatten.

Da es cross play unterstützt können alle zusammen gamen

2 Likes

Joo do wäri au debi und secher no zwei drü kollege… :slight_smile:

2 Likes

Cool, jo ich probier bi de open beta scho mol eu izlade. Aber so wie ich das mitbecho ha wird alles gwipoed. Aber denn hämer zit en gemeinsame Name und Wappe zentwerfe. Freut mi!

1 Like

findi guet, mache mer eso

1 Like

Da me im Beta Forum kei Profil oder DM’s cha schicke. Posti do min BattleTag. Ihr chönt mi Adde susch wüssti ned wie euch im Game ilade :sweat_smile:
Lutenus#2420

1 Like

mein battletag zum adden

Guts#2292

i hät en vorschlag für üse clan
chürzel: „CH“
clan-name: Swiss International Confoederation of Luusbuebe u Luusmeitli"

I de Beta wo ich das usprobiert ha. Hani au CH als chürzel gno. Bim Name hani nüt bessers gwüsst als Helvetia Orden :sweat_smile:
Aber ebe, nach de Beta wird alles wipped und im Juni Gründet mir sie neu

Ich bin mir nicht sicher … aber dies könnte durchaus zu lang sein :smiley:

das hatte ich mir auch schon gedacht :thinking:

Naja, immer noch kürzer als die Warteschlange zum beitreten zur Beta :joy:
Lasst mich endlich wieder rein!

2 Likes

i ha au scho überleit üs efach „CH“ „Confoederation Helvetia“ ztaufe, muess jo nöd öppis wältbewegends sii

Sollang mir eus einig sind dass meh ned in alli Ländersproche müend schriebe :rofl:
Schad gits no kei Templer oder Paladin zum Start → Helvetia Orden.

Bald isch es so wit!
Wie es de zuefall so will, hani i de wuche nach em release ferie :sunglasses:

1 Like

Saali zäme, han die Wuche wedr ahgfange mit de neue Season. Isch do no öpper aktiv? Sueche lüüt zum ab und zue chli zäme zocke :slight_smile:

Eigentlich ist das hier der falsche Forumsbereich für Clan/Membersuche, da ist man besser hier aufgehoben:

Werde den Beitrag mal melden dass er an die richtige Stelle verschoben wird.