hallo mods
ik heb een tijdje geleden betaald voor 6 maand epic speeltijd als ook voor een lvl 70 character maar heb dit nog niet gekregen . Wanneer krijg ik dit ?
hallo mods
ik heb een tijdje geleden betaald voor 6 maand epic speeltijd als ook voor een lvl 70 character maar heb dit nog niet gekregen . Wanneer krijg ik dit ?
yeah i agree
Veneers are really bad for your teeth.
Blizzard should put up a “How to use the WoW Forums” guide that everyone has to read and acknowledge whenever they select a WoW character.
Not that we would stop getting these idiotic posts but at least we could reference it.
What worries me more is that this gamer is somehow lvl 81.
Maar om antwoord te geven op je vraag, je kan beter een ticket openen via battle.net of een thread te starten op een customer support forum. Dan heb je een betere kans dat je vraag door een Blizzard medewerker wordt opgepakt. Je zit nu op de realm forums voor Argent Dawn.
Blijft natuurlijk moeilijk om te lezen waar je een thread post…
You’ll receive your boost generally within 24h as the payment is getting processed. This token is seen at your character select screen.
As Zeepkist posted, if you require additional support about this you’ll need to contact CS through ticket - assistance will be primarily given in English.
Cataclysm Classic, I assume.
You haven’t posted in 11 days, the first thing you do on the forum is to attack a person who is helping other people.
Do you feel better after you did that?
Goffedomme zeg
We hebben een serieus probleem.
Miljaar nondeju!
Maar wel G E K O L O N I S E E R D.
We gonna be in trouble?
Eindelijk een thread waar we onszelf kunnen zijn…
Hoe fijn!
Draad bedoel je
Het enige probleem is hoe vol de Metrolijn E is omdat de treinen DH Centraal - Rotterdam Centraal de komende weken weer niet rijden
how can this be an actual language
Muil houden.
Jij gaat in het grote boek van de Sint.
Ik snap niet waarom iemand in Rotterdam zou willen werken, laat staan wonen