Currently we don’t recruit anyone who don’t speak Norwegian/skandinavian.
Serious Business ser etter flere medlemmer til rosteren vår, da vi mangler main-healers til vårt progress team! Andre gode spillere sees også på til progress gruppa!
Vi er en trivelig gjeng som spiller på alliance side, og vi møtes 3 dager i uker for å raide! Torsdag og søndag 19-22 er progress, så bytter vi litt på casual run, onsdag eller fredag spørs om vi skal drikke eller ikke Vi har noen som har spillt siden vanilla, noen fra wrath, og noen startet i legion, så vi har spillere med forskjellig erfaring.
Core gruppa er veldig sterk, og har knallbra erfaring med mechanics og min-maxing.
Progress wise har vi 8/8HC og 2/8 mythic, men har bare gjort M.O.T.H.E.R på mythic med en annen guild, for å fylle alle rollene. Vi er ikke super-tryhard, selv om vi pusher hardt, og vi kicker deg ikke for å ha vært borte 2 raid pga IRL. Dog det forventes at du stiller når du har tid, og prøver å holde tors/søn ledig.
Utenom raidetid pusher vi m+ keys, noen pusher hardere enn andre. Har vært planlagt PvP men har vært utsatt da vi prioriterer raids.
Rundt ny patch release bruker vi å ha PvE event, rett før BFA slapp stakk vi å drepte Sylvanas (DVS vi vant BFA før det ble releaset ), deretter hadde vi transmog konkuranse med catwalk og god drikke!
Alle nordmenn som oppfører seg på en sunn måte mtp guildet og med-spillerne sine er velkommen, men healers er main prio for tiden å få inn.
Dersom du er mythic gearet / skill-lvl vil du skli rett inn i teamet. Dersom du ønsker å jobbe deg frem til å joine mythic er du også velkommen, og du vil få flere sjanger for å prøve deg
Jeg kunne sikkert ha skrevet mye mer, men jeg tror det er enklere om du spørr meg om du lurer på noe!
Jeg kan kontaktes via battlenet, der battleswaggen min er Stikken#2948, eller så kan du slenge med en /whisper in-game, der jeg går under Rikimarü-Ravenholdt.
Håper vi snakkes
Rikimarü
Raid-Leader