[Crossfaction] [EU] Ensidiga - Casual Guild söker spelare för Mythic Progression!

Om Ensidiga
Vi är en nystartad, svensk guild med fokus på att skapa en avslappnad och trevlig gemenskap där både nya och erfarna spelare är välkomna. Våra medlemmar kommer från alla expansioner och vi delar ett gemensamt mål: att ha roligt medan vi spelar och samtidigt bli bättre som ett team.

Nu söker vi fler dedikerade spelare för att kunna starta upp en Mythic Progression-grupp!

Vem vi söker
Oavsett om du är en erfaren raider eller ny inom end-game innehåll, så är du välkommen. Vi värdesätter bra attityd och samarbetsförmåga över allt annat. Vårt mål är att utvecklas tillsammans i ett lugnt tempo, men ändå med fokus på progression.

Våra krav

  • En positiv attityd och viljan att utvecklas som en del av ett team
  • Grundläggande kännedom om din klass och roll
  • Aktivt deltagande i raidkvällar och guild-event

Vad vi erbjuder

  • En avslappnad, men målinriktad raidmiljö
  • Hjälpsam och trevlig stämning där vi stöttar varandra
  • Regelbundna raids, M+ runs och andra guild-aktiviteter
  • Progression utan toxicitet eller stress – vi spelar för att ha kul!

Raidtider
Vi planerar att starta våra raids 2 kvällar i veckan, exakta dagar och tider diskuteras internt för att passa majoriteten av medlemmarna.

Intresserad?
Låter detta som något för dig? Kommentera eller skriv privat till mig här så får du en länk till Discord. Alternativt så kan du lägga till mig på Discord “Averdrity#8832”

Välkommen till Ensidiga – låt oss skapa en fantastisk gemenskap och nå nya höjder tillsammans!

Tjena.
Jag undrar lite hur “casual” ni tillåter era medlemmar att vara. Jag har barn och ett jobb (lokförare) som innebär att jag jobbar oerhört oregelbundet på alla dygnets timmar. Jag vill verkligen hitta ett gäng att raida med men kommer nog att missa en del raids p.g.a livet.
Utöver det har jag spelat från och till sedan launch och både varit med i och lett seriösa raiding-gillen. Jag är dedikerad, min-maxar och är alltid påläst och “try-hard”.
Så finns det plats i ditt guild för en sol-och-vårare som kommer att vara med så mycket jag kan men också missa en del?
Spelar elemental shaman för tillfället.

addat dig på disc :smiley:

1 Like

Ganska casual. Många av oss har barn och annat för sig. Så det kan passa dig! :slight_smile: