[H] [NL/BE] VonDutch Casual Raiding 11/11HC en 2/11M, Recruiting voor Mythic Progress

Ben je op zoek naar een gezellige casual raiding guild met serieuze ondertoon???

Sepulcher of the First Ones 11/11N, 11/11HC en 2/11M

Sanctum of Domination 10/10N en 10/10HC

Nu de strijd in heroic Sepulcher is gewonnen gaan we verder op Mythic, om daar goed voor de dag te komen zijn we op het moment nog op zoek naar een aantal dps en healing classes om ons team te komen versterken tijdens de mythic progress.

Dps: Mage, SP, enh shammy, dk, lock maar apply gerust als je denkt dat je iets kan toevoegen aan het team.
Healers: Alle classes welkom!!

VonDutch bestaat al sinds TBC, we zijn een groep Nederlandse en Belgische vrienden die al vele jaren met elkaar spelen.
We focussen op Heroic progress, indien we genoeg mensen hebben is mythic ook een optie, maar met een casual setting.

Raiddagen woensdag en zondag van 19:30 tot 22:30 - 20.00 tot 23.00

Tevens worden er M+ Keys gelopen en zullen er leuke guild events georganiseerd worden.
Join ons als je van een relaxte sfeer houdt.
Socials zijn altijd welkom!

Ben je geinteresseerd? Apply ingame, wsp Sêia, Negative, Quickshots, Brombeer of Tneb
Of join Discord: https://discord.gg/kZ7DfeVBve

WTB Mage en WW Monk!!

7/11N en 1/11HC

Nog steeds op zoek naar Mage, Lock, Rogue, WW Monk en DH, maar andere classes en speccs zijn altijd welkom!!!

Ook zoeken we iemand die zich geroepen voelt om de rol van Raidleader over te nemen, het liefst een ervaren RL ivm eventuele mythic progress…

Anduin Down!!! Nog steeds dringend op zoek naar een mage, rogue en lock.

Lords of Dread en Rygelon down!!! Nog steeds op zoek naar mage, rogue en lock.

Jailer normal down!!! Nog steeds dringend op zoek naar een mage andere classes of casuals zijn ook welkom.

3/11 Heroic!!!

6/11 Heroic!!!

Another One bites the dust Halondrus down 7/11HC!!!

Nog steeds op zoek naar Warlocks en een Warrior!!!

Anduin Down!!! 8/11 HC nog steeds dringend op zoek naar een warlock!!

Lords down!!! Nog altijd op zoek naar Warlock en Healers!!!

Rygelon down!!! Recruitment open voor mythic progress!!!

Jailor down!!! Op naar de mythic progress!! LF aantal dps classes maar vooral healers!!

2/11 Mythic!!! Dringend op zoek naar een Mage!! Andere classes zeker ook welkom voor verdere mythic progress.

Discord Link is niet meer geldig :wink:

Beetje laat, maar hier is (hopelijk) een geldige link.
https://discord.gg/kZ7DfeVBve

Accepteren jullie ook mensen in de raid van andere realm / faction, of is dat een no-go? ben een beetje aan het rond kijken aangezien de guild waar ik ben gejoined currently niet meer raid, dus ik will een beetje verder kijken en verder progressen in S4 met de fated raids, aangezien mijn guild het waarschijnlijk maar 1x gaat clearen.

EDIT:
Zoniet is het niet erg, ik dacht ik vraag het even! :wink:

Hi Skylär, bedankt voor je interesse!!

Als je onze discord joined kunnen we een gesprek aangaan, als je dat wilt.
Bij deze de link https://discord.gg/kZ7DfeVBve

Ben de Discord binnengekomen en heb mijn naam aangepast!