[H] Tarren mill (Swe) Svensk guild rektyrerar!

8/8hc och 4/8m är en 2 dagars Svensk Casual guild på Tarren mill som startades i början av Dragonflight vi söker just nu spelare för att utöka vår roster inför season 2.

Just nu är vi i behov av alla duktiga spelare så tveka inte att höra av dig oavsett Class och spec.

Vårat mål inför season 2 är att bli en Cutting edge guild för att kunna uppnå detta behöver vi ha en stabil roster med spelare som kan vara aktiva och dyka upp till raids och se till att dem håller sig uppdaterade med gear och på sin klass. Med detta sagt har vi inga ambitioner att bli en hardcore guild som raidar mer en 2 gånger i veckan eller ställer orimliga krav på våra members då många i guilden är 30+ och har familjer vet vi att tiden är knapp ibland. Vi satsar på att ha en bra progress med härlig atmosfär dem dagarna vi raidar och där litar vi på att alla kommer väl förberedda och fokuserade.

Utöver våra raids sitter vi tillsammans mycket i discord och kör m+ osv.

Våra raiddagar är måndagar och onsdagar 19:30-22:30 detta är viktigt att man kan dedikera den tiden 2 gånger i veckan. (Med avseende att detta inte alltid är möjlig då livet kommer emellan ibland men att man då är tydlig om meddelar i tid att man inte kan komma osv)

Om detta låter intressant tveka inte på att svara här i posten eller lägg till mig på discord (Biffson#9117) så återkopplar jag så fort jag ser det.

Med vänliga hälsningar Biffson.

Tja har addat dig på discord! Uzahr#7728 tänkte om du kanske ville ha en liten snack!

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.