[H][SWE] <Trident> @ Twisting Nether EU is currently recruiting 1 dps and 1 healer for our Mythic progress!

Hello!

Trident is a Swedish mythic raiding guild that raids 2 times a week, Thursdays and Sundays 20.00-23.00. We are a guild that aims for Cutting edge in patch 9.2 and we are currently looking for 1 dps and 1 healer for our Mythic progress. If you think this applies to you, feel free to contact me or visit our wowprogress for more information.

Bnet : Xtas#21324 | Discord : Wrypex#9589 (GM & Recruiter)

Tja!

Om du behöver en Rogue så är jag gärna med. Kör outland nu men ska byta till TN.

Jag kör 10 timmar om dagen och är väldigt dedikerad till spelet. Jag lär mig fort och strävar alltid för att bli bättre.

Har inte jättebra gear nu för jag kom tillbaka till spelet för sent i säsongen från att tagit en paus i några månader. Så har bara latchat runt lite i arena och är bara 263 ILVL PVE nu. (Är originellt PVE spelare men kände för att köra PVP den här säsongen för alla var så långt före)

Men säsong 4 har jag tänk vara på toppen och kommer köra dagligen och har tänkt köra jävligt mycket raids och m+ när nya expacen kommer ut!

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.