Nederlandse (Dutch) Guild recruiting

Spreek je Nederlands? Zin in een gezellige guild die veel op TeamSpeak en/of Discord te vinden is? Wil je Mythics+ doen en Uldir raiden? Of ben je nog aan het levelen? We zoeken nog nieuwe spelers!

Onze meeste spelers zijn boven de 25 tot zo'n 50 jaar, we PVP-en ook met een kleinere groep en de meesten zijn nu nog aan het levelen en gearen. We helpen je graag zodat we straks een volle raidgroep hebben om Uldir mee te starten. Tot die tijd doen we Mythics e.d. We zijn een zeer ervaren groep spelers. de meesten zijn begonnen in BC of zelfs Vanilla, dus leun graag op onze kennis!

Interesse? Whisper dan mij (Bianc) of Janneke. We zien er naar uit!
Wanneer raiden jullie als ik vragen mag ? je mag me gerust toevoegen rathulan#1604
We raiden vnl op woensdag en op zondag.
Nog op zoek naar ranged dps?
Ik ben net lvl 120, en op zoek naar een vriendelijke guild om terug te beginnen raiden.
Ik zou ook graag bij jullie guild willen.
Ben net weer een maand begonnen na gespeeld tot hebben van 2008-2011.
Ik zal later vanavond online zijn, misschien tot dan.

Excuus voor de late reactie: iedereen is welkom!
Voeg me even toe als je wilt? Truelove#2879

We raiden HC op woensdag en zondagavond. Op andere dagen voor alts op normal, mythic en/of met wat pugs :slight_smile:

Heb je zojuist toegevoegd

Bestaat de guild nog ? =)

Zijn er Allys aanwezig die een Nederlandse guild willen starten? Contact me! @Engeneel-ingame of Rikkert#21920

Ik heb je via battle een vriendschapsverzoek verstuurd, ik en mijn vriendin joinen graag een gezellige, Nederlandse guild :slight_smile:

Hoi! Ik ben sinds kort weer een sub voor de nieuwe patch. Ik zou graag jullie guild willen joinen voor de gezelligheid :slight_smile:

Ik heb Mutsie toegevoegd via battlenet, maar mocht het nodig zijn kunnen jullie mij toevoegen als Devastator#2154

hoi in welke realm spelen jullie?