Een Nederlandse guild met ervaren members zoekt leden! Voeg Manders#21479 toe en stuur een PM voor meer info!
BIERRRRR EN GEZELLIGHEID!
Wat is het plan? Raiding, pvp, bg-premades, 5mans, quest hulp? Horde of Alliance?
gezellig en welke server en alliance of horde
??
Het plan is om het vooral gezellig te hebben, jaarlijkse guild meeting (lekker lannen) en voor de rest: gewoon doen waar we zin in hebben. Er zitten een aantal Vanilla spelers tussen en raiden lijkt ons erg leuk, maar we zijn allemaal 25+ dus er zijn ook huisjes + kindjes van de partij haha.
PVP precies het zelfde verhaal: we hebben er zin in, maar niet iedereen zal evenveel tijd hebben.
Kortom: ik hoop net als voorheen op de grootste NL guild zodat er altijd wat te doen is!
Alliance, er loopt een vragenlijst maar naar alle waarschijnlijkheid zal het Shazzrah worden!
Klinkt goed we hebben zelf ook een groep van 19 man ± die allemaal gaan spelen alleen gaan wij helaas Horde. Succes met de upcomming grind!
Ah jammer man! Jullie ook veel plezier en succes!!!
Nou voor mij wel goed uit een gezellige guild en ik ben vrouw van 50 jaar en werk vaak maar als thuis ben speel ik graag wow classic vind leuker dan die nieuwste versie van , ben echt van oude garde van wow sinds alle eerste beta van wat wow toen was in 2004 . dus wilde ook ff weten welke kant de guild komt te zitten.
We gaan samenvoegen met Golden-times.nl, waarbij we Alliance gaan spelen op Shazz =]
Top, hier was ik naar opzoek.
Kijk dit is goed nieuws vanilla player hier van in de 30 die inderdaad ook thuis een vrouw en een kindje heeft
Heb je geadd hoop je snel te spreken
Naar welk realm gaan jullie? ben zelf onderdeel van een groepje nederlanders die ook Horde gaan en nog een guild zoeken.
De planning ligt buj sazz momenteel, how about jullie?
En hoe groot is jullie groepje?
Denk dat shazz niet zn goed idee is op moment, blizz heeft namelijk aangekondigd dat als de populatie zo blijft (en verwacht zelf eigenlijk dat het nog drukker wordt na launch) dat the queues om in te loggen op kunnen lopen tot 10000 mensen. Ik herinner me 10 jaar geleden queues van 800 man, die duurden toen al ruim 3 uur. Kan me niet voorstellen hoelang 10000 dan zal zijn.
ik ga naar mirage raceway
Hey lock,
Ik zoek een NL Horde guild. Het is helaas zo dat veel NL om de een of andere reden Alliance spelen. Triest maar waar
Hoe kan ik jullie contacteren?
Is er al een Horde variant?
wij zijn maar met zijn 5en, blizzard blijft gelukkig realms aanmaken met oog op de verwachtte drukte. Momenteel lijkt het erop dat we naar firemaw gaan maar dat kan nog veranderen.
This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.