Priest healer zoekt NL guild voor Season 4 raiden!

Hi,

Ik ben op zoek naar een casual/semi hardcore guild voor HC/Mythic progression. Mijn favoriete healer is een priest, holy is daarvan mijn favoriete (en beste) spec maar disc kan ik ook redelijk spelen. Ik ben best flexibel en zou eventueel ook een andere class kunnen spelen.

Ik ben op donderdagavond niet beschikbaar en werk doordeweeks van 08:30 tot 17:00, de andere dagen zijn prima voor mij :). Ideaal zou 1/2 keer per week raiden zijn. Buiten raiden vind ik mythic + ook leuk om te doen met guildies, puggen vind ik het een stuk minder leuk. Voor achievement/mountruns ben ik ook in.

Speel WoW sinds WoD, sinds Legion bijna elke tier wel AotC gehaald en/of enkele Mythic bazen. Mijn meeste progressie was tijdens het progressen op Mythic Jaina in Battle of Dazar’alor, voor de rest was het vaak de eerste paar bosses op Mythic.

Sinds het eind van BfA speel ik healer (voornamelijk priest), daarvoor als DPS (hunter).

Ik zou het ook leuk vinden als er ruimte is om alts te gearen dmv een alt run.

Zoek voornamelijk een stabiele guild om lang bij te blijven :slight_smile:

Battletag is Niffaa#2341, hoor graag wat wanneer je denkt dat het een match zou zijn !

Groeten,

Thomas