Hej! Obesitas riksförbund är en svensk guild som spelar på Pyrewood Village Alliance, vi är ett glatt gäng med en lugn attityd till wow där att ha ett bra umgänge går före att toppa dps mätaren.
Vilka är det som spelar här i våran guild då? Jo större delen av våra spelare är 30+ som tyvärr inte har så mycket tid att lägga på wow längre med allt annat som pågår i livet.
Vad kan du förvänta dig av guilden? Vi brukar dra ihop en raid kväll på lördagar och en och annan transmogrun då och då, annars så är vi inne och kör Dungeons och PvP eller lite det vi känner för.
Har ni en Discord?
Ja i dagens gaming samhälle är det väl ett krav? Våran server är aktiv hela dagarna men folk som skriver med varandra och snackar!
Måste jag va X lvl? Ha den här ilvl? Raid erfarenhet?
Nej! Vi har folk som spelat sen starten av wow, några som precis börjat, nån som raidat på högnivå, PvP folk osv osv, det som förenar oss här är att vi gillar att spela wow och att kunna göra det trots att man inte har all tid i världen längre om du vill komma till oss på en helt fräsch karaktär går det utmärkt då det alltid finns folk som levlar en alt eller nya som kommit in så det finns folk att spela med på alla nivåer.
Måste jag ha Obesitas för att gå med?
Nej många av oss har det men det är inget krav!
Kontakta någon ur styrelsen ingame eller leta upp oss i guild recruitment verktyget och släng in en ansökan.
Styrelsen: Plaugejane/lillpalla, Mörkabjörnen/gammelfarfar, Toretumör, pmskossan.
Ni kan även skriva till mig på Discord, Bizon_b#6881