[SOAPBOX] Svensk guild på tarren mill 4/9m rekryterar!

9/9hc och 4/9m är en två dagars Svensk Semi-Casual guild på Tarren mill som startades i början av Dragonflight vi söker just nu spelare för att utöka vår roster för fortsatt mythic progress.

Det vi söker är främst dps ( R-Paladin, Enhanc-sham, warlock, DH) Men vi tar emot ansökningar från alla duktiga spelare så tveka inte på att höra av dig om du spelar något annat en just dem klasserna och speccsen!

Vårat mål är att bli en guild som tar CE varje tier utan att spelet ska ta över livet för att kunna uppnå detta behöver vi ha en stabil roster med spelare som är aktiva och väl införstådda på sin klass och som har framförhållning om man kommer vara borta en raid eller flera.

Med detta sagt har vi inga ambitioner att bli en hardcore guild som raidar mer en två gånger i veckan eller ställer orimliga krav på våra members då många i guilden är 30+ och har familjer vet vi att tiden är knapp ibland. Vi satsar på att ha en bra progress med härlig atmosfär dem dagarna vi raidar och där litar vi på att alla kommer väl förberedda och fokuserade.

Vi har nolltolerans på toxic beteende och name calling i discord och ingame.

Om detta låter intressant tveka inte på att svara här i posten eller lägg till mig på discord (Biffson#9117) så återkopplar jag så fort jag ser det.

Med vänliga hälsningar Biffson.

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.