SOM Transfers - UPDATE

Det er godt de giver feedback men det er alt alt for sent jo

1 Like

Just let US act as an alpha region, we will do the beta testing once ready for that.

2 Likes

Don’t jinx it dude… Why would you…

Jeg får seriøst ondt i hovedet bror…

“Thank you for your patience” at the bottom of the post. Dude, we’re all out of patience now.

Også mig også mig. Jeg tror det meste af deres staff fokusere på Dragonflight og ganske få har med classic af gøre. Men jeg kan tage fejl. jeg havde bare glædet mig til at skulle i gang!

Hvornår tror du, at de har ordnet det? Bare et skud i tågen?

At last an EU update - what took you so long?

1 Like

What patience?

Den er svær. Hvor længe tog det dem at ordne den anden bug på US servers? Jeg tvivler på det er samme bug for så havde samme fix nok virket. Det kan både gå hurtigt men også tage lang tid :frowning:

1 Like

dybt suk… Utroligt at ALTING går galt, vedr. denne her ting

Ja det er noget lård bro. Jeg har tænkt mig at sidde oppe og følge med, har alligevel købt provianter for skulle i gang med at level min character :smiley:

1 Like

Hahaha, det er godt at høre bror! - Hvad har du fået købt ind? :smiley:

Og sidde oppe og følge med? At sidde og vente på svar nu? o:

I don’t get why they closed your topic?

Jeg har Cola, Redbull, chips, slik, chokolade. Intet skal mangle da der skulle gåes amok! Det kan være jeg skal ned og hente ekstra til når de har fikset det :smiley:

Ja sidde og vente på svar, har gjort det hele dagen så hvorfor ikke hele natten :smiley:

1 Like

Same really, but I guess they at least made a topic to update us, but it doesn’t really help.

2 Likes

Lige præcis du! Intet skal spares på! :smiley:

Touché, jeg ved dog ikke om jeg orker at sidde og vente hele natten, siden jeg har influenza, ellers… Så må jeg lige holde øje… XD

Well, no, it’s just no excuse, to close a topic, just because they post an update once, get what i mean my man?

1 Like

Det er sgu da træls med flu. Så får du det i det mindste overstået inden den rigtig får fat på folk når det bliver koldere :smiley:

2 Likes

Så sandt som det er sagt bro, også skal jeg heller ikke være bange for at den kommer i vejen, når de rigtigt åbner op for EU :smiley:

1 Like

Nej præcis bro :smiley: jeg er også rimelig træt alligevel.

2 Likes

Dayum xd

Håb på at den er ordnet MEGET snart tho, vedr. EU problemet… Tror virkelig de er på “emergency” mode nu, fordi US har adgang, men EU ikke har :0

1 Like

Det håber jeg virkelig også de er på. Andet ville være skidt og unfair.

2 Likes